کد خبر 533
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۹

رضا فرزند شاه معدوم در نشستي با گروهي از عناصر ضد انقلاب و همچنين برخي از هواداران جريان فتنه در شهر پاريس فرانسه آنان را تهديد به افشاگري رسانه‌اي کرده است.


به گزارش مشرق به نقل از جهان در جريان اين نشست با موضوع " هماهنگي بيشتر براي براندازي نظام ايران" درباره چگونگي عملکرد سران فتنه بحث و تبادل نظر شد که تملق‌گويي برخي از مدعوين از سران فتنه خشم رضا ربع پهلوي را برانگيخت.

وي با اشاره به اين که" سران فتنه ناتوان‌تر از مردم و گروه‌هاي وابسته به رژيم ايران" بوده‌اند تلويحا جريان فتنه را تهديد به افشاگري رسانه‌اي کرد و گفت:" .... روزي اگر گفته شود براي اين جنبش چقدر هزينه پرداخته‌ايم يک لحظه رها نمي‌شوند...."

در اين نشست، علي‌رضا نوري‌زاده – جاسوس سيا و موساد مقيم لندن- ، محسن مخملباف- سخنگوي ميرحسين موسوي در خارج از کشور-، آيدين خوش بنياني- عضو حزب مشروطه ايران شاخه آلمان-، رنجبر و تعدادي از عوامل اپوزيسيون خارج از کشور حضور داشته‌اند. رنجبر هزينه‌هاي مالي اين نشست را بر عهده داشت.

رضا ربع پهلوي فرزند شاه معدوم پيش از اين به حمايت موسوي و جنبش پرداخته و به آنان وعده مالي داده بود.
فرزند شاه معدوم گفته بود "....به نظر من موسوي و مجموعه جنبش سبز مي‌توانند ياري رسان من باشند تا بتوانيم نظام ديگري را جايگزين جمهوري اسلامي کنيم...."

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس