کد خبر 532189
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷

مراسم واگذاری دو ورزشگاه به سرخابی‌های پایتخت ۲۶ بهمن در برج میلاد برگزار خواهد شد.

به گزارش مشرق، جلسه هماهنگی برای واگذاری ورزشگاه های امام رضا(ع) و شهید کاظمی به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز با حضور بهرام افشارزاده و علی‌اکبر طاهری سرپرستان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، رضایی مسئول ورزش شهرداری، گیل‌آبادی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری، شهرداران مناطق 18 و 19 تهران و حسین خبیری و جمشیدی دو عضو باشگاه پرسپولیس امروز برگزار شد.

در این مراسم، طرفین به برگزاری مراسم اهدای ورزشگاه به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در تاریخ 26 بهمن به اجماع رسیدند و قرار است این مراسم در برج میلاد برگزار شود.

در این مراسم قرار است محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، محمدباقر قالیباف شهردار تهران، مهندس چمران رئیس شورای شهر و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسئولان استانی و کشوری، معاونین وزیر ورزش، اعضای هیأت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، جمعی از اهالی فوتبال و... حاضر شوند.

همچنین طی 48 ساعت آینده جزئیات برگزاری این مراسم با توافق شهرداری و مدیران دو باشگاه سرخابی پایتخت تهیه و تصویب خواهد شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
    0 0
    این دو ورزشگاه هم بهشون بدن بازم همینه که هست چون این ورزشگاهها قابلیت برگزاری بازی در سطح لیگ برتر نداره از لحاظ امنیت و مشکلات ترافیکی.در بدترین نقاط ساخته شده
  • ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
    0 0
    ورزشگاهی که کلنگش یه اسم مرحوم حجازی زده شده بودو چمنش طبیعی بود از استقلال گرفتن حالا به اسم قرعه کشی یاهرترفند دیگه ای دادنش پیروزی.استقلال ورزشگاهی که چمنش مصنوعیه نمی خواد پیشکش خود آقایان ورزشگاهی که ازدستش در آوردید وبه تیم رقیب تقدیم کردبدیهش برگردونید.زیر ساخت ورزشگاه پیروزی 100هزارمتر مربعه وزیر ساخت ورزشگاه استقلال 40هزار متر مریع

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس