کد خبر 535826
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳

سرپرست باشگاه استقلال گفت: ورزشگاه امام رضا پایگاه عالی برای تیم‌های پایه استقلال خواهد شد و می‌توانیم اقدامات بزرگی را انجام دهیم.

به گزارش مشرق، بهرام افشارزاده در مراسم واگذاری ورزشگاه‌ امام رضا به باشگاه استقلال اظهار داشت: جای تقدیر و تشکر دارد که امروز این کار بزرگ انجام می‌شود. حالا باید ما نوع و چگونگی استفاده از این ورزشگاه را در دستور کار خود قرار دهیم. ورزشگاه در دل شهر قرار دارد و ما می‌توانیم با برنامه‌ریزی کارهای بزرگی را انجام دهیم.

وی در مورد اینکه آیا تیم بزرگسالان هم در این ورزشگاه تمرین خواهد کرد، گفت: به هر حال ما به دنبال آماده کردن شرایط این ورزشگاه هستیم. قول داده‌اند که یک زمین بزرگی که در کنار ورزشگاه است و مختص به شهرداری است، در اختیار ما قرار دهند. می‌توانیم کارهای بدنسازی و اقدامات مقدماتی تیم بزرگسالان را در این ورزشگاه انجام دهیم.

سرپرست باشگاه استقلال در مورد اینکه زمان تحویل این ورزشگاه کی خواهد بود، گفت: کمی باید تعمیرات صورت بگیرد. ما می‌توانیم در این ورزشگاه کلاس‌های مختلفی اعم از روانشناسی، آموزشی برای نوجوانان و تیم‌های پایه داشته باشیم که پایگاه عالی برای رده‌های پایه خواهد شد.

افشارزاده در مورد دیدار استقلال مقابل نفت گفت:‌من در این باره با سایت باشگاه صحبت کردم و بروید همان صحبت‌ها را ببینید. اجازه بدهید در اینجا کارمان را دنبال کنیم. همان صحبت‌ها کافی است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس