رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران تاکید کرد که قابلیت ورزشگاه‌های شهید کاظمی و امام رضا برای دو باشگاه پرسپولیس و استقلال یکسان است.

به‌ گزارش مشرق، محمد رضایی پس از جلسه با مسئولان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در خصوص واگذاری ورزشگاه شهید کاظمی به باشگاه پرسپولیس و ورزشگاه امام رضا (ع) به باشگاه استقلال اظهار داشت: هر دو ورزشگاه قابلیت و مزایای یکسانی دارند، برخی رسانه‌ها عنوان کردند که قابلیت‌های یک ورزشگاه متفاوت است اما این خبر درست نیست. قابلیت هر دو ورزشگاه یکسان بوده و استانداردهای آنها طبق استاندارد فیفا است.

وی با بیان اینکه ورزشگاه شهید کاظمی به پرسپولیس و امام رضا (ع) به استقلال واگذار شده است، تصریح کرد: شهرداران دو منطقه اینجا حضور داشتند و قرار شد طبق تعاملی که صورت می‌گیرد ظرف 10 روز انتقال این ورزشگاه‌ها انجام شود. همچنین قرار شد تفاهمنامه‌ای میان محمدباقر قالیباف و محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان برای واگذاری امضا شود.

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران خاطرنشان کرد: عقد قرارداد حقوقی وزارت ورزش و دو باشگاه پرسپولیس و استقلال این هفته تنظیم می‌شود. امیدوارم تاثیرگذاری این واگذاری دیده شود. همچنین خدماتی از قبیل مدارس فوتبال در اختیار این دو باشگاه قرار می‌گیرد. این مصوبه به صورت 5 ساله انجام خواهد شد.

یکی از خبرنگاران از رضایی در رابطه با چگونگی واگذاری این دو ورزشگاه به پرسپولیس و استقلال سؤال پرسید که به جای رضایی، بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال گفت: این مصوبه واگذاری در وزارت ورزش و جوانان قرعه‌کشی شده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس