هم‌زمان با شروع مسابقات فوتبال آمریکایی Super Bowl اینستاگرام تبلیغات جدید 60 ثانیه‌ای ویدئویی را نیز به فید کاربران اضافه کرد.

 به گزارش مشرق، اینستاگرام مدت‌هاست که تبلیغات ویدئویی را با همان زمان استاندارد 15 ثانیه‌ای برای برخی کاربران نمایش می‌دهد و حالا تصمیم گرفته زمان ویدئوهای تبلیغاتی را تا 60 ثانیه هم افزایش دهد! مطمئناً پدیدار شدن ویدئوهای تبلیغاتی میان فید اینستاگرام چیزی نیست که کاربران آن را طلب کرده باشند اما اینستاگرام برای حفظ درآمد خود به آن‌ها نیاز دارد. البته خوشبختانه این تبلیغات به صورت منطقه‌ای و برای مخاطبین انتخاب شده نمایش داده خواهد شد و اگر تاکنون هیچ ویدئوی تبلیغاتی در اینستاگرام ندیده‌اید نباید تعجب کنید.
 
اولین ویدئوهای تبلیغاتی در مورد مسابقات Super Bowl است اما استودیوی فیلم‌سازی Warner Bros نیز از این تبلیغات بلند برای نمایش فیلم «چگونه مجرد باشیم» و همچنین اپراتور T-Mobile برای نمایش همکاری خود با Drake استفاده کرده است.

منبع: فارنت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس