خواسته یا ناخواسته این روزها همه ما برای ارتباط با دوستان و نزدیکان و حتی افراد دیگر نقاط دنیا، درگیر پیام‌ رسان‌ها و شبکه های اجتماعی شده‌ایم.

 به گزارش مشرق، در بین کاربران ایرانی پیام‌رسان تلگرام و شبکه اجتماعی اینستاگرام به‌خاطر سرعت و رابط کاربری ساده و روان، بیشتر مورد توجه هستند و پس از آن‌ها لاین، واتس‌اپ، توییتر و… مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما تمامی این شبکه‌ها توسط کشورهای دیگر توسعه و پشتیبانی می‌شوند و شبکه‌های اجتماعی و مسنجرهای ایرانی مانند لنزور، فیس‌نما، بیسفون، انار و … به دلیل سرعت نامناسب و یا رابط کاربری و امکانات کم و محدودتر، نتوانستند میان مخاطبان ایرانی جایی برای خود باز کنند.
ادغام اینستاگرام و تلگرام در اپلیکیشن ابرک!
 
از طرفی زمزمه‌های فیلتر شدن شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌هایی مانند تلگرام این‌روز‌ها بسیاری را به فکر یک جایگزین احتمالی انداخته است.
 
در این بررسی با شبکه اجتماعی جدیدی آشنا می‌شویم که علاوه بر ایرانی بودن، امکان پیام رسانی همانند تلگرام و به اشتراک گذاری عکس مانند اینستاگرام را دارد. شما می‌توانید پس از نصب این برنامه ثبت نام کرده و به ارتباط با دوستان خود بپردازید و دوستانی جدید هم پیدا کنید، یا فقط به عنوان مهمان وارد شبکه شده و پست‌های ارسال شده توسط دیگران را مشاهده نمایید.

 ادغام اینستاگرام و تلگرام در نرم‌افزار ابرک
 
پس از نصب، دو آیکون با نام‌های Abrak و Abrak Messenger در منوی گوشی شما ظاهر خواهد شد.
در پیام‌رسان مانند سایر برنامه‌ها می‌توانید به چت و ارسال فایل بپردازید یا از آنلاین بودن مخاطبان با خبر شوید و چت گروهی و گروه ایجاد کنید. مخاطبان ابرک دو دسته هستند: مخاطبین تلفن شما و دوستان‌تان در شبکه اجتماعی ابرک. سه پک استیکر هم موجود است که مسلما در آینده بیشتر خواهد شد.
 
 ادغام اینستاگرام و تلگرام در نرم‌افزار ابرک
 
در شبکه اجتماعی ابرک هم می‌توانید عکس‌های مورد علاقه خود را همراه با توضیح و متن در دسته بندی ‌های عاشقانه، دوستانه، طنز، مناسبتی و… به اشتراک بگذارید، دیگران را دنبال کنید، لایک کنید، نظر دهید، عکس‌های مورد علاقه‌تان را مستقیم از طریق سایر برنامه‌ها برای دیگران بفرستید، آن‌ها را بایگانی و یا ذخیره کنید. اما نکته مهم وجود تایم لاین و استتوس است، چیزی که در لاین بسیار مورد استقبال کاربران ایرانی است. با این وجود چند نکته منفی وجود دارد؛ تایم لاین و استتوس‌های شما برای همه قابل مشاهده است و هنوز بخش خصوصی برای‌ آن در نظر گرفته نشده، همین‌طور برای اشتراک گذاری عکس‌ها باید حتما آن‌ها را در یکی از دسته‌ بندی‌های گفته شده قرار دهید و البته تبلیغات که قابل حذف هستند.
 
 ادغام اینستاگرام و تلگرام در نرم‌افزار ابرک
 
یکی از نقاط قوت ابرک، رابط کاربری آن است. تیم سازنده در ابرک از رنگ‌های متنوع و جذاب در کنار طراحی متریال استفاده کرده و تا حد ممکن رابط آن ساده است. کار کردن با این اپ برای ما لذت بخش بود و هنگام استفاده از روانی رابط کاربری و سرعت انتقال پیام و محتوا کاملا راضی بودیم.
 
به هر حال این اپ هنوز در اول راه است و همانطور که گفتیم، کمبود‌هایی دارد اما در زمان کوتاه محبوبیت زیادی بین کاربران به‌دست آورده است. همین عوامل باعث خواهند شد تا توسعه دهنده در به‌روز رسانی‌های آینده به فکر رفع مشکلات باشد. با این تفاسیر باید گفت ابرک یک شبکه اجتماعی و پیام رسان است که با تمام وجود برای رقابت با نمونه‌های خارجی پا به میدان رقابت گذاشته و آینده خوبی برایش پیش بینی ‌می‌کنیم.

نرم‌افزار فوق را می‌توانید از لینک زیر دانلود کنید.

ادغام اینستاگرام و تلگرام در نرم‌افزار ابرک +دانلود
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • mansour ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
    0 0
    من دوسال عضو ابرک هستم,امروز حذف کردم ودوباره نصبش کردم ولی بهم کد نمیده لطفاً جواب بدید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس