استفاده همزمان از دو یا چند اکانت برای کاربران ابنستاگرام شاید یک دغدغه عمومی نباشد اما مخصوصا برای کسانی که از اکانت‌های کاری برای شرکت‌ها یا سایت‌های خود استفاده می‌کنند این موضوع واقعا یک دغدغه است که اینستاگرام با توجه به همین موضوع در آخرین نسخه خود این قابلیت را قرار داده است.

 به گزارش مشرق، پس از آزمایش کوتاه قابلیت استفاده همزمان از چندین اکانت در اینستاگرام در آذر ماه برای برخی کاربران اینستاگرام و رخ دادن همین اتفاق برای برخی کاربران iOS در همین هفته، اینستاگرام بالاخره قابلیت استفاده همزمان از چندین اکانت را در نسخه جدید خود عرضه کرد.
 
استفاده همزمان از چند اکانت در اینستاگرام ممکن شد +آموزش 
این قابلیت جدید تقریبا همان خصوصیات و تنظیماتی را دارد که هنگام تجربه نسخه آزمایشی و اولیه آن در آذرماه شاهد بوده‌ایم. با اضافه شدن این قابلیت می‌توانید از بخش تنظیمات که با زدن دکمه منو کناری (سه نقطه بالا سمت راست) در صفحه پروفایل و پیمایش به انتهای صفحه به دکمه Add Account ّ رسید که با زدن آن دوباره به صفحه لاگین هدایت می‌شوید که می‌توانید اکانت بعدی خود را وارد کنید.
 
استفاده همزمان از چند اکانت در اینستاگرام ممکن شد +آموزش
 
پس از وارد کردن اکانت جدید تغییر دیدی به صفحه اصلی اینستاگرام شما اضافه می‌شود که شامل اضافه شدن تصویر پروفایل شما به دکمه سمت راست و پائین صفحه است که کمک می‌کند بدون مراجعه به صفحه پروفایل متوجه شوید که در کدام پروفایل خود هستید.
 
استفاده همزمان از چند اکانت در اینستاگرام ممکن شد +آموزش
 
برای جابجایی بین اکانت‌های خود نیز کافیست به صفحه پروفایل بروید و با زدن به روی نام کاربری خود در بالای صفحه سمت چپ از میان اکانت‌های خود یکی را انتخاب کنید و به آن سوئیچ کنید. نکته جالب اینکه این قابلیت به دو اکانت محدود نیست و می‌توانید چندین اکانت را به صورت همزمان به پروفایل خود اضافه کنید و به راحتی میان انها جابجا شوید.
 
استفاده همزمان از چند اکانت در اینستاگرام ممکن شد +آموزش
 
برای خارج شدن از یک یا همه اکانت‌ها نیز کافیست دکمه منو کتاری (سمت چپ بالای صفحه) را بزنید و با پیمایش به پائین صفحه با زدن Log Out of.. از اکانتی که در حال حاضر در ان هستید خارج شوید و یا با زدن Log Out Of All Accounts از تمام اکانت‌هایی که وارد کرده‌اید خارج شوید.
 
استفاده همزمان از چند اکانت در اینستاگرام ممکن شد +آموزش
 
این قابلیت اینستاگرام در آخرین نسخه این اپلیکیشن که در حال حاضر برای اندرویدی‌ها نسخه 7.16 است قابل دسترسی است و که می‌توانید آن را به صورت مستقیم از گوگل‌پلی دریافت کنید و یا به صورت مستقیم آن را از اینجا دانلود کنید. در عین حال اینستاگرام اعلام کرده این قابلیت از نسخه 7.15 به بالا در دسترس قرار گرفته و کافیست پس از نصب برنامه یک بار به طور کامل برنامه را بسته و کش را خالی کنید تا تغییرات لازم را ببینید.
 
استفاده همزمان از چند اکانت در اینستاگرام ممکن شد +آموزش
 
این قابلیت در نسخه جدید iOS‌اپلیکیشن اینستاگرام نیز اضافه شده و کافیست آخرین نسخه این برنامه را از آی‌تونز دریافت کنید. متأسفانه همان‌طور که کاربران ویندوزفون به خوبی می‌دانند نسخه ویندوزی اینستاگرام مدت‌هاست بدون آپدیت باقی مانده و بیشتر از دو سال است که در نسخه آزمایشی به سر می‌برد. به این ترتیب انتظار مدیریت چند اکانت را در ویندوزفون نداشته باشید!
 
بد نیست که در نسخه جدید هنگامی که در یک اکانت هستید، ناتیفیکیشن اکانت‌های دیگر را دریافت نخواهید کرد و ضمنا اینستاگرام هنوز در خصوص محدودیت تعداد اکانت‌هایی که می‌توانید وارد کنید چیزی اعلام نکرده اما مطمئنا برای جلوگیری از اسپمرها تدابیری اندیشیده پس بهتر است از این قابلیت مفید استفاده غیرمفید نکنید تا احتمالا دچار محدودیت‌هایی که در نظر گرفته شده نشوید!

منبع: فارنت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس