فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: شما در یک جای از دنیا پیدا کنید که کسی توانسته باشد با این عزتمندی، اقتدار و قدرتمندی در مقابل آمریکا بایستد و حیثیت سیاسی - نظامی آمریکا را به زباله‌دان تاریخ بفرستد.

به گزارش مشرق، سردار علی رزمجو شامگاه پنج‌شنبه در جمع شهروندان آبپخش با تبریک دهه فجر اظهار داشت: افتخار می‌کنم که سال‌های متمادی در خدمت انقلاب اسلامی بوده‌ام و آنچه در توان داشته‌ام را برای سربلندی انقلاب اسلامی به‌کار گرفته‌ام.

وی افزود: در ایام دهه فجر قرار داریم و کسانی که دلسوزان انقلاب و نظام اسلامی هستند، همواره بایستی دستاوردهای انقلاب را برای خود و جهانیان برشمارند و تبیین کنند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: خدا را سپاسگزاریم که بعد از گذشت 37 سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی امروز پرچم جمهوری اسلامی به‌عنوان یکی از قدرت‌های جهانی به اهتزاز در آمده و توطئه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی را یکی پس از دیگری خنثی می‌شود.

سردار رزمجو بیان داشت: خدا را شاکریم که در فضای انقلاب اسلامی زندگی می‌کنیم که این انقلاب امواجی را تولید کرده که نظام‌های سلطه جهانی را یکی پس از دیگری به لرزه در آورده است.

انقلاب اسلامی ایران، جهان را درنوردیده است

وی اضافه کرد: اگر به تاریخ دنیا نگاه کنید می‌بینید که همه انقلاب‌هایی که در دنیا به‌وقوع پیوسته، یکی پس از دیگری خاموش شده‌اند، اما انقلاب اسلامی نه تنها خاموش نشد، بلکه پرتوافشانی، نفوذ و ویژگی‌های این انقلاب قاره‌های جهان را در نوردیده است.

این مقام مسئول با تشریح دلایل نفوذ پرتوی انقلاب اسلامی در سراسر جهان، اذعان داشت: دلیل این موضوع آن است که جنس انقلاب نشات گرفته از نور الهی، حماسه‌ آفرینی اقشار مختلف مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب، صبر و استقامت خانواده‌های شهدا و ایثارگران است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه عنوان کرد: چون جنس این انقلاب از نور الهی است، می‌بینیم که همواره ظلمت‌ها و تاریکی‌ها را در هرکجای عالم زدوده و موجب پیشرفت و احیای ارزش‌های الهی شده است.

سردار رزمجو ابراز داشت: افتخار همه ما این است که آنچه که تاکنون توانسته‌ استکبار را بشکند و به زانو درآورد، منطق انقلاب اسلامی است که مبتنی بر ارزش‌های الهی است و توسط حضرت امام (ره) و پس از ایشان توسط مقام معظم رهبری هدایت و فرماندهی می‌شود.

انقلاب اسلامی شگفتی‌های جهانی متعددی خلق کرده است

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی توانسته شگفتی‌های متعددی را در مقیاس جهانی خلق کند که یکی از آنها الهام‌بخشی انقلاب اسلامی است که توانسته مدل‌های جدیدی از نهضت‌های اسلامی را در قاره‌های دنیا به وجود بیاورد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: این انقلاب با توجه به اینکه نقش مردم یک نقش اساسی بوده، این نقش در شرایط سخت انقلاب عامل تداوم‌بخشی موفقیت و کارآمدی انقلاب در صحنه جهانی بوده است.

سردار رزمجو با بیان اینکه بیداری‌های اسلامی سراسر جهان نشات گرفته از انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: امروز بیداری‌های اسلامی که در نقاط مختلف دنیا به وقوع می‌پیوندد، نشا‌ت گرفته از ویژگی‌های این انقلاب است.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی برای ما خوداتکایی، روحیه شهادت‌طلبی، استکبارستیزی، جرات و شجاعت و ایستادگی در مقابل کاخ‌های زور و ظلم دنیا را به ارمغان آورد.

ایران به بزرگترین و پیچیده‌ترین تکنولوژی‌ها دست یافته است

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: در حوزه علم و فناوری در کشور ما در گذشته به این موضوع توجه نمی‌شد، اما امروز به برکت موفقیت‌های روزافزون انقلاب اسلامی، هدایت‌ها و رهبری‌های پیامبرگونه مقام معظم رهبری، امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی با وجود همه تهدید‌ها و تحریم‌ها در عرصه‌های مختلف در اوج و قله عزت و اقتدار قرار دارد و به بزرگترین و پیچیده‌ترین فناوری‌های روز دست یافته است.

وی با اشاره به دستگیری نظامیان آمریکایی در جزیره فارسی توسط نیروی دریایی سپاه، عنوان کرد: شما در یک جای از دنیا پیدا کنید که کسی توانسته باشد با این عزتمندی، اقتدار و قدرتمندی در مقابل آمریکا بایستد و حیثیت سیاسی - نظامی آمریکا را به زباله‌دان تاریخ بفرستد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه رهبری معظم انقلاب اسلامی از نمایش اقتدار انقلاب اسلامی در خلیج فارس خرسند هستند، ابراز داشت: امروز نشاطی که در قشرهای مختلف مردم ما در راستای تحقیر آمریکایی‌ها در خلیج‌فارس به‌وجود آمده بی‌نظیر است و مردم ایران اسلامی در سراسر کشور خوشحال هستند.

آمریکا از نفوذ ایران در کشورهای جهان نگران است

سردار رزمجو گفت: وعده‌های امام خمینی (ره)، وعده‌های آیات قرآنی، احادیث و روایات اسلامی نه تنها در درون انقلاب نمایان است، بلکه به دنیا سرایت کرده و ما خدا را شکر می‌گوییم که امروز نفوذ انقلاب اسلامی در کشورهای مختلف دنیا آنچنان است که آمریکایی‌ها در استراتژی و دکترین نظامی خود میلیاردها دلار هزینه می‌کنند و باز در مقابل ایران دچار شکست می‌شوند. آمریکایی‌ها علی‌رغم هزینه‌های هنگفتی که خرج می‌کنند، در دنیا خار و زبون و ذلیل هستند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: مردم استان بوشهر یک قرن است که در حال مبارزه با بزرگترین قدرت‌های جهانی هستند و مبارزه شهید رئیسعلی دلواری با انگلیسی‌ها، نبرد شهید نادر مهدوی با آمریکا و شهدای دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و اقدام اخیر نیروی دریایی سپاه در آب‌های خلیج‌فارس مبین این موضوع هستند.

به گزارش فارس؛ سردار علی رزمجو، فرمانده منطقه دوم نیروی دریاییی سپاه در پایان این دیدار به بیان نکاتی درباره توقیف 2 قایق آمریکایی در خلیج فارس و دستگیری 10 نظامی آمریکایی توسط دلیرمردان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جزیره فارسی پرداخت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس