رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: دولت امریکا می‌خواهد به آنچه با تحریم و ترور و فشار نرسیده است با تظاهر برسد که عده‌ای هم متاسفانه این تظاهر را خوب قلمداد کرده و از ارتباط و تعامل با امریکا حرف می‌زنند.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، محمدرضا نقدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروز در نوار موفقیت حرکت می‌کند، اظهار داشت: استکبار جهانی برای ایجاد مانع در مسیر پیشرفت انقلاب از در دوستی برآمده تا بتواند بر کشورمان نفوذ کند.

وی اظهار کرد: دولت امریکا می خواهد به آنچه با تحریم و ترور و فشار نرسیده است با تظاهر برسد که عده‌ای هم متاسفانه این تظاهر را خوب قلمداد کرده و از ارتباط و تعامل با امریکا حرف می‌زنند.

سردار نقدی با انتقاد از نگاه برخی‌ها که تعامل با امریکا را منطقی و عقلانی می‌پندارند، تصریح کرد: همه پیشرفت‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در سایه مبارزه با امریکاست چرا که پیش از انقلاب ایران با امریکا ارتباط تنگاتنگ داشت ولی ضعیف‌ترین ملت در منطقه بودیم.

وی بیان داشت: دستاوردهای انقلاب اسلامی امروز در همه عرصه‌ها در سایه ایستادگی ملت در برابر زورگویی امریکا بوده است و چون دیگر با زور نمی‌تواند به خواسته‌هایش برسد تلاش دارد با تعامل اهدافش را در کشورمان پیاده کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: اگر امریکا از پیشرفت انقلاب و گسترش آن در دنیا هراسی ندارد پس چرا گروه‌های تکفیری و داعش را تربیت می‌کند تا با نشان دادن چهره خشن از اسلام مانع از گسترش اسلام و انقلاب اسلامی شود.

وی در ادامه به اهمیت انتخابات پیش رو پرداخت و تاکید کرد: نیروهای خط امام و ارزشی باید جدا از سلیقه‌های شخصی در یک صفوف واحد قرار گیرند تا نیروهای انقلاب وارد مجلس خبرگان و شورای اسلامی شوند.

سردار نقدی همچنین از بسیجیان تبریز خواست تا با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای افراد اصلح را برای نمایندگی انتخاب کنند چراکه دشمن تلاش دارد افراد مورد نظر خود را در قوای سه گانه وارد کرده تا بتواند جریان نفوذ را در کشور عملی کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ناشناس ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    سپاس سردار .
  • ناشناس ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    مرگ بر امریکا .
  • ايرانيان و تهرانيهاي مهم در جهان ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    درود بر سردار سليماني و سردار نقدي. به اصلح رأي مي دهيم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس