رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در این دو سالی که روی خوش به غرب نشان داده‌ایم علاوه بر کاهش شدید قیمت نفت به لحاظ علمی با کاهش دو رتبه‌ای مواجه شده و پرونده‌های قضایی طلاق به شدت افزایش یافته است.

 به گزارش مشرق، سردار محمدرضا نقدی ظهر امروز در همایش گفتمان مقاومت اسلامی که با حضور مداحان، شاعران و نخبگان خراسان رضوی در محل سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که توفیق داد امروز در جوار بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) شرف‌یاب شده و در خدمت شما عزیزان و بزرگواران باشم.

وی با تبریک ایام الله دهه فجر بیان کرد: پیروزی‌های رزمندگان مقاومت طی روزهای گذشته در سوریه و عراق را که با دهه فجر همزمان شده است تبریک عرض می‌کنم.

وی افزود: 22 بهمن ماه سال 57 به دنبال اطاعت مردم از ولایت و اما راحل خلق شده، حضرت امام با وجود اینکه همه تاکید داشتند مردم نباید در روزهای ابتدایی بهمن ماه به خیابان‌ها بیایند به دلیل برقراری حکومت نظامی در کشور اما ایشان بر گفته‌های خود تاکید کردند و فرمودند که مردم برای پیروزی انقلاب به خیابان‌ها بیایند.

رئیس سازمان بسیج سازمان مستضعفین خاطر نشان کرد: آمریکایی‌ها که از بعد از کودتای 28 مرداد ایران را اداره می‌کردند و برای کشور ما تصمیم می‌گرفتند به دلیل اینکه محمدرضا پهلوی در آستانه سقوط قرار گرفته بود ژنرال هایور را به تهران فرستاده تا به صورت موقت شاه ایران شود. چرا که ارتشی‌ها عادت کرده بودند تنها از شاه دستور گرفته و از او اطاعت کنند.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی بارها تلاش کردند که انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را براندازی کنند در این راستا کودتاهای فراوانی نیز انجام داده و فتنه‌های بسیاری را برپا کردند اما به لطف خداوند به هیچ یک از اهداف شومشان دست نیافتند.

وی با بیان اینکه آمریکا جنگ ایران و عراق را تدارک دیده بود ابراز داشت اسناد این گفته‌های من وجود دارد حتی کشوری که در حمایت از صدام به صورت مستقیم وارد جنگ با ایران شد آمریکای جنایتکار بود و از آنجا که نتوانست از این طریق جمهوری اسلامی را براندازی کند فتنه 78 و فتنه ‌88 را به راه انداخت اما باز هم شکست خورد.

سردار نقدی ادامه داد: بعد از شکست خوردن آمریکا در عرصه جنگ سخت برای مقابله با جمهوری اسلامی جنگ اقتصادی به راه انداخت و برای تحقق اهداف‌شان تحریم‌های ظالمانه را ایجاد کردند تا طی 4 ماه ملت ایران را فلج کنند، اما بعد از 4 سال خودشان اعتراف کردند که تحریم‌ها اثرگذار نبوده است.

وی گفت: آمریکا از آنجا که نتوانست با جنگ سیاسی، روانی، شورش و انواع فتنه‌های سیاسی و اقتصادی دست یابد قرآن سر نیزه گرفت و دم دوست ملی ایران زد.

وی خاطر نشان کرد: امروز آمریکا همه مهمات خود را در تمامی جنگ‌ها از دست داده و به صورت کامل خلع سلاح شده از این رو به دنبال این است تا با نفوذ به کشور و از طریق دوستی به اهداف خود دست یابد، اما باید توجه داشت چطور بعد از این همه دشمنی آمریکا امروز به فکر دوستی با ملت ایران افتاده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به پیش‌بینی دو میلیارد و 308 میلیون دلار اعتبار برای دموکراتیوه کردن و براندازی ایران و 4 کشور دیگر در بودجه سال 2016 آمریکا ابراز داشت: این مبلغ معادل 7 هزار میلیارد تومان است با وجود اینکه آمریکا دم از دوستی می‌زند اما با تمام توان به دنبال براندازی جمهوری اسلامی ایران است، مسئولینی که قسم خورده‌اند از منافع و حقوق مردم دفاع کنند قدمی بر علیه این هدف شوم دشمن برنداشته‌اند.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها در نفوذی که می‌خواهند به کشور داشته باشند آنقدر مستکبر هستند که حتی نمی‌توانند فیلم دوستی با ملت ایران را که تنها با هدف نفوذ و نزدیکی با مردم ایران است را خوب بازی کنند.

سردار نقدی در ادامه با تاکید بر اینکه با وجود اجرای برجام هیچ تحریمی لغو نشده است خاطر نشان کرد: تنها تعدادی از تحریم‌ها تعلیق شده ‌که آن هم رئیس جمهور آمریکا هر 180 روز باید مجددا دستور تعلیق تحریم‌ها را صادر کند و اگر رئیس جمهور آینده آمریکا تمایلی به تعلیق تحریم‌ها نداشته باشد قانون تحریم‌ها مجدد ا اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز برخی به دنبال القاء یک باور غلط به مردم هستند گفت: عده‌ای می‌خواهند چهره آمریکا را بزک کرده و عنوان کنند که آمریکا به دنبال دوستی با ملت ایران است و در نتیجه باید به آنها نزدیک شویم اما آمریکا امروز به چرب‌زبانی روی آورده ‌تا از این طریق به ما نزدیک شده و به اهداف خود از این طریق دست یابد.

وی با بیان اینکه نفوذ به دو صورت فردی و جریانی انجام می‌‌گیرد اظهار کرد: جیسون رضاییان مصداق نفوذ فردی است این فرد که تا عمق خانه برخی از مسئولان تراز اول نفوذ داشت و حتی عکس‌های خانوادگی آنها را در اختیار داشت متاسفانه در تصمیمات سطح عالی نظام تاثیر می‌گذاشت و آنقدر برای آمریکایی‌ها اهمیت داشت که برای آزادی او یک میلیارد و 700 میلیون دلار از پول‌های بلوکه شده ما را آزاد کردند و علاوه بر این تحریم‌های بانک سپه را نیز لغو کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه آمریکا تنها زبان زور می‌فهمد نه دیپلماسی گفت: بنیاد آمریکا و دنیای استکبار بر زورگویی استوار است.

وی در خصوص نفوذ جریانی خاطر نشان کرد: عده‌ای می‌خواهند به مردم القا کنند که پیشرفت علمی و اقتصادی کشور در گرو برقراری رابطه با آمریکاست و اگر رابطه‌ها خوب شود مشکلات حل خواهد شد، این سخن به سه دلیل دروغ است .

سردار نقدی ادامه داد: ایران در زمان شاهنشاهی 50 سال با امریکا رابطه بسیار خوبی داشت در آن دوران چه پیشرفتی کرده بود روزی که انقلاب به پیروزی رسید اکثریت مردم بی‌سواد بودند و پزشکان بنگلادشی و هندی بیماران کشورمان را علاج می‌کردند حتی آن زمان کوچکترین نیازهایمان را می‌بایست از خارج از کشور تامین می‌کردیم اما امروز ماهواره به فضا پرتاب می‌کنیم، اتم می‌شکافیم و در بسیاری از معادلات منطقه‌ای و جهانی تاثیر می‌گذاریم.

وی با بیان اینکه پیشرفت و توسعه ایران اسلامی در گرو مبارزه با آمریکا است تاکید کرد: در این دو سالی که روی خوش به غرب نشان داده‌ایم علاوه بر کاهش شدید قیمت نفت به لحاظ علمی با کاهش دو رتبه‌ای مواجه شده و پرونده‌های قضایی طلاق به شدت افزایش یافته است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان سخنان خود با تاکید بر اینکه باید به کسانی رأی دهیم که ویژگی صد استکباری آنها احراز شده باشد گفت: اگر امروز عزت، کرامت و پیشرفتی داریم حاصل مبارزه با ظلم، ستم و دشمنان خداوند است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 12
  • بهزاد ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
    0 0
    در کل با صحبت های اقای نقدی مخالفم. دولت مردای ما روی خوشی به امریکا نشون ندادن بلکه به صورت دیپلماتیکی حق مردم ایرانی رو اونطور که شایسته بود پس گرفتن.
  • ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
    0 0
    با سردار موافقم
  • ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
    0 0
    مثلا مردم سال های قبل شرایط بهتری داشتن ؟ فشارتحریم ها روی مردم عادی بود. قیمت نفت پایین می امدچه ماباغرب رابطه داشته باشیم چه نداشته باشیم
  • ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
    0 0
    همه چی رو ربط میدن
  • ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
    0 0
    زنده باد سردار نقدی همیشه باهوش.
  • ناشناس ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    اومدي ايرباس توليد كني جلوتو گرفتند؟
  • ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    کدام رشد علمی، رشدی که با مقاله فروشی جلوی دانشگاهها انجام شده؟
  • ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    بعضی هافقط بلدن ناامیدی روتوجامعه گسترش بدن
  • ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    اصلا حقی پس گرفته نشد که بخواهد به صورت شایسته باشد ، فقط توسری خوردیم و امتیاز دادیم.
  • ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    هنوز کینه ی خاتمی رو داری
  • افشین تهران ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
    0 0
    اشتباهی منفی دادم.
  • افشین تهران ۰۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
    0 0
    نه سرخورده بی عزتی و نبود اقتداری شده که دوستان شهیدش بدست اوردن و دوستان واداده شما از دست دادن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس