فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به احداث ۳۰۰ موج شکن در سواحل جنوبی ایران گفت: از این تعداد، ۵۳ موج شکن در هرمزگان ایجاد می‌شود.

به گزارش مشرق، سردار علی فدوی بعد از ظهر امروز در حاشیه رزمایش تاکتیکی الی بیت المقدس شرق هرمزگان با بیان اینکه پیامبر اسلام (ص) در راه مبارزه با کفر هیچ یک از زورگویان را به رسمیت نشناخت اظهارداشت: مقام معظم رهبری و ملت ولایتمدار ایران اسلامی نیز با تأسی از رسول اکرم(ص) هیچ یک از سردمداران قدرت به ویژه آمریکای جنایتکار را به رسمیت نمی‌شناسند.

وی افزود: دشمنان اسلام مجهز به تمام تجهیزات روز دنیا هستند اما توان استفاده از این تجهیزات را در مقابل ملت ایران ندارند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران، اعتقاد جوانان ایرانی به خدا و بهره‌گیری آنان از مبانی اسلامی را رمز پیروزی و تداوم انقلاب دانست و گفت: ملت ایران اسلامی با قدرت الهی و ایمان به روز جزا در تمام صحنه‌ها پیروز میدان هستند.

فدوی، بسیج را الگویی برای همه کشورهای اسلامی خواند و ابرازداشت: بسیج نه تنها در منطقه که در کل کشورهای اسلامی الگو بوده و روز به روز بر قدرت آن افزوده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از خودگذشتگی جوانان ایرانی سبب حیرت و شگفتی دشمنان ایران اسلامی شده است گفت: باور و فهم از ایثار و فداکاری جوانان بسیجی ایرانی برای حفظ دین و ارزش های انقلاب اسلامی برای دشمنان سخت است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه اذعان‌داشت: ملت شهیدپرور ایران اسلامی برای حفظ مملکت و انقلاب اسلامی از شر دشمنان، هزاران هزار شهید تقدیم این مرز و بوم کرده است.

سردار فدوی در ادامه، امنیت و آرامش حاکم بر کشور را مرهون خون پاک شهدا دانست و گفت: کشور ایران با امنیت و آرامش حاصله از خون شهدا به الگویی مناسب برای کشورهای منطقه تبدیل شده است.

وی، شهادت را برای جوانان ایرانی یک افتخار دانست و تصریح‌کرد: شهادت، نیرویی اعطاء شده از سوی خداوند به جوانان بسیجی است که می تواند بر تمام سلاح‌های پیشرفته دشمنان فائق آید.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به بودجه نظامی 800 میلیاردی آمریکاییان ابرازداشت: اگر رقم بودجه تسلیحات نظامی آمریکا با بودجه ما قابل قیاس نیست، ابزار نظامی ما نیز با ابزار نظامی آنان قابل مقایسه نیست.

فدوی بیان‌داشت: رزمندگان اسلام با اعتقاد به قدرت لایزال الهی در مقابل دشمنان نظام ایستادند و با همین قدرت، در برابر نظام سلطه‌گر دنیا قد علم می‌کنند.

وی در بخش پایانی سخنان خودابرازداشت: در آینده ای نزدیک، 300 موج شکن از اروند تا فسار بندر احداث می‌شود که از این تعداد 53 موج شکن به استان هرمزگان تعلق دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    چند تا اسکله؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس