رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سفر رئیس جمهور به رم و فرانسه خنجری به پیکر اقتصاد مقاومتی بود و ضربه سنگینی به این اقتصاد وارد ساخت.

به گزارش مشرق، سردار محمدرضا نقدی پیش از ظهر شنبه در اولین کارگاه آینده پژوهی جنگ نرم که در مجتمع فرهنگی یاوران حضرت مهدی(عج) و با حضور اساتید بسیجی دانشگاه‌ها برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: اکنون با مسئله نفوذ روبه‌رو هستیم و مقام معظم رهبری به مراتب خطر نفوذ را تذکر داده‌اند.

وی با بیان اینکه دشمن تمام سلاح‌هایش از جنگ نظامی تا جنگ اقتصادی برای نابودی ما به کار گرفته است، گفت: در همه این جنگ‌ها دشمن با شکست مواجه شده است و به این خاطر است که مسئله نفوذ مطرح می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دشمن از همه ترفندهای خود استفاده کرده، افزود: رئیس جمهور آمریکا خود اعلام کرد که تحریم‌ها دیگر اثری بر ایران نداشت.

وی تصریح کرد: نفوذ یعنی اینکه دشمن در شکل دوستی وارد عمل می‌شود ولی همچنان دست از کینه توزی‌های خود برنمی‌دارد چنانچه می‌بینیم بعد از برجام ۴ قانون علیه جمهوری اسلامی ایران وضع کردند و ۱۱ قانون دیگر نیز در کنگره آمریکا در حال تصویب است که یکی از این قوانین براندازی نظام جمهوری اسلامی است و در بودجه ۲۰۱۶ آمریکا ۲ میلیارد و ۳۰۸ میلیون دلار برای ایران و ۴ کشور برای دموکراتیزه کردن آن‌ها تصویب کردند.

نقدی با تأکید بر اینکه دشمن خوی استکباری دارد و در ابراز دوستی‌های خود هم نمی‌تواند صادق باشد، گفت: نفوذ دو بعد فردی و جریانی دارد که در بعد فردی جاسوسانی را تربیت می‌کنند که می‌توانند بر شخصیت‌هایی در داخل کنترل داشته و بر تصمیم گیری‌های آنان اثر بگذارند مانند جیسون رضائیان که از اطلاعات خانوادگی افراد درجه یک کشور خبر داشت و تصمیم‌هایی را هم جهت دهی می‌کرد و آمریکا حاضر شد بابت این جاسوس خود یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار از پول‌های ایران را آزاد و تحریم بانک سپه را هم لغو نماید.

وی در خصوص نفوذ جریانی عنوان کرد: این نفوذ القا و تلقین تفکر و باور است به این صورت که مخوف‌ترین سازمان‌های جاسوسی دنیا که همه جنایتی را انجام می‌دهند خود را در شکل سازمان‌های مردم نهاد درآورده و با شکلی مردم پسند در عرصه‌های مختلف به القای تفکرات خود می‌پردازند.

نفوذ صورت گرفته است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه این سازمان‌ها در بالاترین سطوح از مسئولان ما نفوذ کردند، افزود: برای این کار حتی از بودجه و امکانات خود ما استفاده کردند بنابراین نفوذ در آینده رخ نمی‌دهد بلکه نفوذ صورت گرفته است و به گفته امام خمینی(ره) زمانی که افراد ثروتمند و قدرت‌طلب در رأس قرار بگیرند امکان همیاری با دشمن بیشتر و راه نفوذ فراهم‌تر می‌شود.

وی خطاب به اساتید بسیجی گفت: شما در بستر اندیشه فعالیت دارید اما بدانید متأسفانه در دانشگاه‌ها دانشجویان را به‌گونه‌ای تربیت می‌کنند که نفوذ را به راحتی می‌پذیرند و این به دلیل آن است که دیانت، تقوا و جهاد در پای منبر در مساجد و لابی کردن و توازن قدرت به عنوان علم را در دانشگاه می‌آموزند.

خطر ایجاد اندیشمندان سازشکار به جای اندیشمندان جهادگر

نقدی تأکید داشت این مسئله در دانشگاه‌ها باید حل شود که خطر مهمی است و باعث می‌شود به جای آنکه اندیشمندان جهادگر تربیت یابند اندیشمندان سازشکار به وجود می‌آیند.

وی با بیان اینکه با نفوذ در کشور به دنبال یکسری القاها هستند، تصریح کرد: پیشرفت اقتصادی ایران در گرو رابطه با امریکا، نشاط و رفاه و آرامش جامعه در گرو سبک زندگی غربی، بسیجیان و نیروهای حزب الله انسان‌هایی افراطی و بی‌منطق و اینکه امریکا دیگر آن آمریکای سابق نیست از جمله این القاها عنوان کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: دشمن برای جا انداختن این القاها در جامعه ما علاوه بر تبلیغ و حرف وارد عمل هم می‌شود که می‌توان از آن به قتل‌های زنجیره‌ای، اسیدپاشی و حمله به سفارت‌خانه عربستان اشاره کرد؛ فعالان جنگ نرم در کشور باید این گزاره‌ها را در افکار عمومی اصلاح کنند تا مردم بفهمند که همه این القاها دروغ است.

سفر به رم و فرانسه خنجری به پیکر اقتصاد مقاومتی بود

نقدی در بخشی از سخنان خود ابراز داشت: سفر رئیس جمهور به رم و فرانسه خنجری به پیکر اقتصاد مقاومتی بود و ضربه سنگینی به این اقتصاد وارد ساخت که اگر بر این اساس جلو برویم باید دانشگاه‌های فنی در کشور تعطیل و به جای ایجاد مراکز علمی و پژوهشی در کشور کارگرانی را تربیت کرده و برای کار به خارج از ایران بفرستیم.

وی با بیان اینکه فرانسه از اول انقلاب با ما دشمنی کرده، پناهگاه اصلی منافقین بوده است، در جریان فتنه حامی اصلی فتنه گران و در تحریم‌ها نیز بی‌تقصیر نبوده و در مذاکرات ۵+۱ گاهی تندتر از آمریکایی‌ها برخورد می‌کرده چرا باید پول نفت را در اختیارشان بگذاریم و چرا فرانسه‌ای که در حال ورشکستگی قرار دارد ایران را بازاری برای آن کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: این کشورها خدمت‌های ما را این‌گونه جواب می‌دهند که در همان هفته‌ای که رئیس جمهور کشورمان در فرانسه است به ضد انقلاب ایرانی جایزه شوالیه می‌دهند و در استقبال رئیس جمهور کشورمان وزیر خارجه شان را می‌فرستند، با رئیس جمهور در ایتالیا زیر چکمه مجسمه فردی که متجاوز به ایران بود مصاحبه می‌کنند؛ این‌ها ثمره کار همین نفوذی‌ها است.

افت شاخص‌ها در کشور دستاورد تعامل با غرب است

وی عنوان داشت: آیا این اقتصاد مقاومتی است که ۱۲۸ میلیارد دلار پول برای خرید ایرباس بدهیم، خرید ایرباس چه تحولی در اقتصاد داشته که تیتر این روزهای اخبار ما می‌شود مگر نباید دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی ما راه بیفتند.

نقدی با بیان اینکه دشمن با این القاهای خود، ما را چپاول می‌کند و باید جلوی آن گرفته شود، ابراز کرد: تمام شاخص‌های ما افت داشته است که این دستاورد تعامل با غرب است.

وی با بیان اینکه کشور ما دارای سرمایه‌های بی‌نظیری است که باید مورد توجه قرار بگیرد، اظهار داشت: ایران از استثنایی‌ترین کشورها در جهان است که از ۶‌ عنصر برای اقتصادی شکوفا و پیشرفته برخوردار است و هیچ بهانه‌ای برای کمبود ندارد اما مشکل‌ در فرهنگ کار و تلاش، خودباوری، همت و مدیریت و برنامه‌ریزی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: نه فقط منطق اقتصاد مقاومتی بلکه هر عاقلی که اقتصاد بداند می‌فهمد سرمایه به دنبال سود می‌گردد نه به دنبال سیاست.

وی گفت: آمریکا روزانه ۲۰‌ هزار میلیارد دلار بدهی دارد و اگر منابع نفتی عربستان، کویت و لیبی را ندزدد نابود می‌شود، امریکا با دزدی سرپا است.

نیروهای حزب‌اللهی و مجاهد در انتخابات اسفندماه متحد شوند

نقدی در خصوص انتخابات پیش رو با اشاره به گفته رهبری که آمریکا به این انتخابات چشم دوخته است، اظهار داشت: با خطر نفوذ در این انتخابات روبه‌رو هستیم.

وی تأکید کرد: معیار اصلی انتخاب انسان‌هایی باشند که در برابر نفوذ بیگانه بایستند و باید روشنفکری‌ها در این خصوص صورت بگیرد؛ نیروهای حزب‌اللهی، مجاهد و ضد استکبار در انتخابات اسفندماه متحد و همفکر شوند.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 23
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 30
  • shadman ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    امام ره فرمودند : «جنگ تحمیلی از الطاف خفیه الهی بود.» گرچه جنگ چیز خوبی نبود ولی باعث شد که ما به خودکفایی نسبی از نظر نظامی برسیم شاید جنگ ما رو واکسینه کرد که در غیر اینصورت شاید بعدها حمله ی آمریکا به جای عراق و افغانستان به ایران بود الان هم اقتصاد مقاومتی به نفع ماست
  • مصطفی ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    اینی که به همه چی رنگ مقاومت و جهاد بزنیم و خودمونو سردمدارش معرفی کنیم؛ خوب نیست چیزی که لازمه برای امنیت و سلامت و قدرت ساختشو نداریم باید خرید و در عین حال برای رسیدن به انشاالله روزی تولید آن هزینه کرد و وقت گذاشت والسلام
  • ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    سردار جان .نفست از جای گرم درمیاد.امیدوارم همه مسئولین اهل اقتصاد مقاومتی و صرفه جویی اقتصادی به نفع قشر کم درآمد که از این تحریم ها کمرشون شکسته باشند.
  • ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    با نقدی موافقم...
  • نیما ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    جناب سردار عزیز این نظر اگر ازجایگاه نظر شخصی جنابعالی با شد بسیار محترم است ولی از باب موقعیت نظامی که دارید در حیطه شما نیست که به دولت منتخب مردم ایراد بگیرید چون وطایف شما کاملا مشخص است.
  • حسین ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    چرا اتفاقاتو خلط میکنیم ماجرای سقوط هواپیمای تهران.طبس یادتون رفت یا هواپیمای دیروز مشهد اصفهان جان مردم چقدر اهمیت داره همونقدر سفر و خرید امکانات جدید و نو برای مردم بااهمیته . دست دولت هم درد نکنه. بابرخی نظرات سردار موافق نیستم همین
  • شهرام ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    لابد باید خودمون ایرباس و پژو باید تولید میکردیم.
  • س ح ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    این سردار نقدی کارشناس اقتصاده؟
  • افشین تهران ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    اقا مصطفی برعکس ما چون عقب هستیم باید به همه کارهامون نه رنگ جهاد بلکه خود جهاد رو انجام بدیم.خرید انچه که نمیتونیم بسازیم هم بجای خودش لازم هست اما به اندازه همون درصدی که ازش استفاده میکنن.البته اندیشه امام هم راه خوبی رو نشون میده که میفرمایند ما کالایی که تولید نمیکنیم رو چرا باید مصرف کنیم.این در مورد خیلی از کالاهای مصرفی صدق میکنه.میشد بجای خرید 118 هواپیما کمتر خرید میشد و بخشی از این سرمایه رو برای پژو هش و طراحی و ساخت مصرف کرد.در هر صورت غربیها هم از یه جایی شروع کردن.
  • افشین تهران ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    خوب این بابا هم همین رو میگه.ایرباس و پژو فلان مدل برای قشر کم درامد جامعه هست؟با این پول اگه صنعت قطعه سازی خودمون تقویت میشد چقدر جوان بیکار سر کار میرفتن.؟
  • افشین تهران ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    همه مردم حق دارن که از دولت در صورت اشتباه انتقاد کنن و مسئولین که حتما این حق رو دارن.ضمنا مردم با هیچ دولتی عهد اخوت نبستن و در صورت عمل نکردن دولت به قولهایی که داده میتونن هم انتقاد کنن و هم یکی دیگه رو انتخاب کنن.حالا بنظر شما این دولت حتی 10درصد به قولهایی که داده عمل کرده؟از مردم اطرافت بپرس تا از دل این مردم که دولت منتخب رو دولت کردن با خبر بشی.
  • افشین تهران ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    شما که نگران مردم هستی بگو یه فکری هم برای جاده ها بکنن که بیشترین قشر مردم دارن ازش استفاده میکنن.هر چیزی به اندازه خودش خوبه .سرمایه گذاری در هوا هم باید به اندازه درصد استفاده کننده اون باشه.اولویتها رو نباید برای چند درصد خاص پایین و بالا کرد.حوادث در همه دنیا هست و فقط شامل طبس نمیشه.هواپیمای مشهد هم نقص فنی نداشته عزیزم سر خورده .شما هم نباید با سر خوردن یک هواپیما اینها رو بهم مربوط میکردی.
  • افشین تهران ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    خدایش اونایی که الان اقتصاد رو میچرخونن کارشناس اقتصادن؟؟؟؟این کارشناسی هستکه با رکود بخوای تورم رو کنترل کنی تازه اونم نتونی؟؟
  • افشین تهران ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    قیمتهای شرکت ایرباس در سال 2014 .ا318 قیمت 71.9 میلیون دلار معادل 210میلیارد تومان.ا319 قیمت 85.8میلیون دلار معادل 251میلیارد تومان.ا320قیمت 93.9میلیون دلار 275میلیارد تومان.ا 321قیمت 110.1میلیون دلار 322میلیارد تومان.ا319ان ای او 102.8میلیون دلار 301میلیارد تومان.ا321ان ای او 120.5 میلیون دلار 353 میلیارد تومان.ا330_200 معادل 221.7میلیون دلار 649 میلیارد تومان.ا330_300معادل 245.6میلیون دلار معادل 719میلیارد تومان.ا 350_1000قیمت 340.7میلیون دلار 998 میلیارد تومان.ا 380 قیمت 414.4میلیون دلار معادل 1214 میلیارد تومان !!!!!!این قیمتها متعلق به سال 2014 و قیمت دلار در همان سال هستکه براحتی میتونید به نرخ ارز امسال هم محاسبه کنید و به تعداد خریدهایی که شده ضرب بفرمایید.کسی منکر این نیستکه ما نیاز به هواپیمای مسافر بری هم داریم.چون نمیتونیم فعلا بسازیم پس باید بخریم.اما منصفانه یگید ایا با این قیمتها الویت با این تعداد خرید هواپیما هست؟؟؟با قیمت یک ایرباس 380یا 350چند تا پروژه رو میشه تمام کرد یا چند جوان رو میشه از بیکاری نجات داد ؟؟همین دیروز مدیر کل اداره راه ازنا گفت که اگه 35 میلیارد تومان اعتبار بما بدن ما ازاد راه شازند به ازنا رو تا یکسال اینده تمام میکنیم.دوستانی که خیلی نگران حادثه های هوایی که در سال و یا دوسال یکبار اتفاق میفته هستند میدونن که در این جاده که فقط 60کیلومتر فکر کنم هست سالانه چند نفر از هموطنان ما از دنیا میرن؟؟ایا فقط هواپیما سوارها ادم هستند؟؟بحث لجبازی نیست بلکه بحث درصد استفاده کننده از این اعتبار و همچنین الویتها و البته پولی که مدتها مفت دست این کشورها بوده و الان هم دلشون نمیاد که پس بدن و دولت هم مثل اینکه توانایی پس گرفتنش رو یا نداره و یا فقط به یک قشر زیر 5 درصد در این کشور اهمیت میده!!تا حالا هم ما معطل هواپیما نبودیم و خوشبختانه حوادث زیادی هم نسبت به پروازها مون نداشتیم و اسمان امنی رو هم در منطقه داریم.ما اقتصاد کشورهایی رو رونق دادیم که سالها با تحریم ما رو زجر دادن.میتونستیم بهتر و سنجیده تر اقدام کنیم نه مثل یک ادم از قحطی فرار کرده.در بحث شرکت پژو هم که همه واقفند و از پشت پرده این شرکت هم بی خبر نیستند اما ایا فقط فرانسه خودرو ساز هست ؟؟ایا این خودرو های جدید که مونتاژ میشن رو میشه گفت فناوری یا باید بگیم خط مونتاژ جدید؟؟ایا با تولید این مدلها که البته همچین جدید هم نیستن صنعت قطعه سازی ما رو هم پژو ارتقا میده و فناوری لازم رو برای این بخش از صنعت بما خواهد داد؟؟؟امیدوارم مشرق تایید کنه.
  • حسین ۰۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    0 0
    ضمنا این هواپیماها طی مدت8سال تدریجا به کشور تحویل میشن بااجاره بشرط تملیک بدون پرداخت یه سنت از پولای برجام.البته فک نمیکنم تا اون موقع از هواپیماهای فعلیمون سقوط نکرده باشن و تلفات ندن.بریم خداروشکر کنیم دولت تونسته هواپیمای نو بخره که بعد انقلاب اینکار صورت نگرفته بود و همشون دست سوم چهارم بودن
  • حسین ۰۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    0 0
    آقا افشین تهرانی از دولتی که در اوج تحریمهای ظالمانه سرکار اومد بافروش نفت 1 ملیون بشکه و زیر40 دلار نباید انتظار مساکن مهر رو داشت که خیلیاش بدون نظارتی اصولی بخورد ملت داده شد و الان نالشون در اومده
  • ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    0 0
    این یارو افشین تهران فکر کنم کارمند مشرقه. صبح تا شب داره صفحات مشرقو رفرش میکنه اگه نظر تازه ای اومد جواب بده. اونم جوابتی مضحک. ببینم جناب اغشین تهران تو کدوم اداره دولتی مشغولی؟؟ کارت چی هست اونجا؟؟؟؟
  • حسین ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
    0 0
    جالبتر اینه جواباشم مینویسیم ولی مشرق منتشر نمیکنه
  • محمد ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
    0 0
    کاش شما مدعیان 1 درصد از اطلاعات افشین رو داشتید بعد زر مفت میزدید.
  • حسین ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
    0 0
    تحلیلای آقا افشین جناحیه و برا همین نمیتونه احساساتشو در تحلیل کنار بزاره و فقط دوس داره بکوبه ماخم جوابشو مینویسیم که متاسفانه اکثر مواقع منتشر نمیشه بنظرم بهتره مشرق فقط نظرات اونو نشر بده چون بجز ایشون بقیه منتقدین بقول جنابت زر میزنن. آفرین به این ادبیات اسلامیت !؟
  • محمد ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
    0 0
    حسین برو خدا رو شکر کن دانشمندانی مثل شهریاری بودند که ما کشفیات آنها را با هواپیما معامله کنیم. غربی ها عاشق چشم و ابروی تو نیستن که یه دفه مهربان بشن. اورانیوم 20 درصد ما تبدیل به هواپیما شد. عزت ما از آن عزیزان شهید سفر کرده است
  • محمد ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    آقای حسین نظرات افشین بر اساس واقعیات و منطقه. چند بار هم حال منو گرفته ولی من کاملا با نظر منطقی اش گرچه حرف من رو رد کرد موافق بودم و به خاطر اطلاعات دقیقش بهش احترام گذاشتم. مشرق نظرات احساسی و دور از واقعیت رو نشر نمیده و خود من هم تجربه داشته ام. پس زیاد به مشرق گیر ندید. چون به مشرق فحش هم بنویسی نشر میده ولی دروغ نشر نمیده
  • حسین ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    در پاسخ به محمدآقا چند مورد از جواب مستدل بنده به افشین درج نشد نه دروغ بود نه توهین. این جناح بازیه مشرقه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس