سه عضو گروهک تروریستی منافقین در کمپ لیبرتی که از جمله اعضای دارای حکم «تحت تعقیب» هستند، قصد فرار از این کمپ را دارند.

به گزارش مشرق، منابع مطلع در عراق اعلام کردند که در چند روز آینده حدود 20 تا 30 نفر دیگر از اعضای سازمان منافقین قصد انتقال به آلبانی را دارند و در بین این افراد، نفراتی هستند که از مسئولان رده بالای سازمان محسوب می‌شوند.

«فاطمه وطنخواه رحمانی» با اسم مستعار «سیما وطنخواه» یکی از مسئولان  اصلی حفاظت «مسعود رجوی» (سرکرده سازمان منافقین)، «ژاله مهرام نیا» از اعضای دفتر رجوی و «رقیه عباسی» مسئول زنان کمپ لیبرتی با اسم مستعار «رعنا عباسی» نام‌ها و سمت‌ها این سه عضو رده بالای منافقین است.

همچنین این سه تن که در حال حاضر قصد دارند با نام‌های مستعار و در میان گروه سی نفره به آلبانی منتقل شوند، نزد پلیس بین‌الملل دارای حکم «تحت تعقیب» (Wanted) هستند.

نکته مهم این است که هر سه این زنها از اعضای اصلی تیم حفاظت مسعود رجوی بوده‌اند و با توجه به انتقال افرادی مشابه به لیبرتی، به نظر می‌رسد که منافقین قصد دارند کمپ تیرانا در آلبانی را برای آینده منافقین و حضور سرکردگانشان آماده کنند.

پیش از این نیز افرادی همچون «اسماعیل مرتضایی» معروف به «جواد خراسان» و «محمد شعبانی» با اسم مستعار «باقر» که از فرماندهان کشتار «عملیات مروارید» بودند، با بی‌توجهی دست‌اندرکاران عراقی و همچنین پرداخت رشوه به عوامل کمیساریای سازمان ملل در امور پناهندگان در عراق، به لیبرتی منتقل شدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس