کد خبر 529776
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸

مدیر شبکه پنج سیما با بیان اینکه این شبکه دیگر اخبار 18:30 نخواهد داشت، درباره‌ی انتقال برنامه‌هایی که ویژه‌ی استان تهران طراحی شده بودند و حالا به شبکه اچ‌دی تهران رسیدند، نکاتی را یادآور شد.

به گزارش مشرق، مجید زین‌العابدین یادآور شد: طبیعتا با تاسیس شبکه‌ی جدید تهران و تغییر ماموریت شبکه پنج به عنوان شبکه‌ای سراسری در رویکرد اقتصادی‌، برنامه‌هایی مثل «در شهر» که مختص استان تهران بودند، به شبکه جدید منتقل شده و بخش خبری 18:30 که مردم تهران به عنوان اخبار تهران آن را می‌شناسند، از هفته گذشته به شبکه تهران انتقال پیدا کرد.

مدیر شبکه پنج تاکید کرد: شبکه پنج دیگر اخبار 18:30 را نخواهد داشت.

وی گفت: سایر برنامه‌های شبکه‌های پنج که وجه عمومی داشته و حوزه جغرافیایی و استانی خاص را پوشش نمی‌داده است کماکان به عنوان برنامه‌های عمومی روی شبکه پنج خواهند ماند و در این مدت هم برنامه اقتصادی که متناسب با ماموریت شبکه پنج بوده است از جمله ایرانشهر،‌ روزآمد،‌ اقتصاد ایران‌، مثبت منفی پنج و... مشخصا برنامه‌های اقتصادی هستند که طی مدت اخیر راه‌اندازی شدند و در جدول شبکه پنج قرار خواهند گرفت.

زین‌العابدین در ادامه گفت‌وگوی خود با اشاره به بدو تاسیس شبکه پنج (تهران قدیم) یادآور شد: شبکه پنج از پنجم آذر ماه 74 با ماموریت استانی آغاز به کار کرد و در 20 سال گذشته به عنوان رسانه دیداری استان تهران محسوب می‌شد. تعدادی از برنامه‌های شبکه پنج طی این مدت مختص استان تهران بودند مثل برنامه‌های «در شهر»، «تهران 20»‌، «سلام تهران‌»، «در استان» و «شهر ورزشی» که به مرور زمان به شبکه تهران جدید انتقال می‌یابد و ماموریت شبکه پنج از این پس کاملا اقتصادی خواهد بود.

از دوشنبه - پنجم بهمن ماه - شبکه اچ‌دی در مراسمی رسما به استان تهران تعلق گرفت.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس