کد خبر 535800
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹

مدیر شبکه تهران گفت: سعی داریم تا با اضافه کردن برنامه‌های گفتگو محور و مستند، پخش برنامه‌های این شبکه ۱۸ ساعته می‌شود.

به گزارش مشرق، احسان کاوه مدیرشبکه تهران گفت: پخش برنامه‌های شبکه تهران که  از ساعت 10 صبح آغاز می‌شود تا ساعت 24 ادامه دارد، قرار است که با تولید برنامه‌های جدید به مرور زمان 4 ساعت دیگر به پخش برنامه‌های این شبکه اضافه شود تا شاهد پخش برنامه‌های این شبکه به 18 ساعت باشیم.

وی افزود: در حال حاضر مخاطبان شبکه اچ دی توقعاتی دارند که باید پخش برخی برنامه‌ها ادامه داشته باشد که در این راستا پخش فیلم‌های سینمایی، مستند، سریال‌هایی مانند «معمای شاه» را ادامه می‌دهیم و در چند ماه آینده و به مرور زمان برنامه‌‌های این شبکه با محوریت استان تهران پخش می‌شود.

کاوه با بیان اینکه در حال حاضر برنامه «در شهر» و «اخبار 18:30 » دقیقه به شبکه تهران منتقل می‌شوند، اضافه کرد: شبکه تهران، شبکه‌ای عمومی است و در آن به همه موارد از جمله سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و ... می‌پردازیم و  هر موضوعی به تهران رخ دهد مانند انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان  به آن خواهیم پرداخت اما رویکرد اصلی ما یک آیینه است که هر چه اتفاق می‌افتد را در آن می‌بینیم.

مدیر شبکه تهران درپاسخ به گروه‌های تولیدی این شبکه توضیح داد: تعریف گروه تولید در این شبکه همانند شبکه‌های دیگر سیما وجود ندارد. و در حال حاضر تجربیات جدیدی را محک می‌زنیم که از آن جمله می‌توان ورود به حوزه ساختاری شبکه تلویزیونی را نام برد که سعی داریم با حذف مدیران و بخش‌های مختلف، شبکه تهران را به شبکه‌ای چابک‌ و پویا تبدیل کنیم.

وی با اعلام این خبر که هیچ برنامه زنده‌ای در این شبکه پخش نمی‌شود، گفت:  برنامه «تهرانگرد» از جمله برنامه‌های شاخص این شبکه است که به مدت سی دقیقه به موضوع استان تهران می‌پردازد و برنامه «اینجا تهران» برنامه‌ای ترکیبی- استودیویی دیگری است که با محوریت شهر تهران و اخبار این شهر پخش می‌شود. همنچین «در شهر» از برنامه‌های اصلی این شبکه بوده که بنا بر اقتضائات موضوعی استان تهران پخش می‌شود. که سعی داریم در این راستا برنامه‌های گفتگو محور و مستند دیگری را اضافه کنیم.

کاوه در رابطه با نزدیک شدن به زمان انتخابات مجلس خبرگان و اقدام این شبکه تصریح کرد: شبکه تهران نیز مانند سایر شبکه‌ها براساس قانون و آنچه که شورای نگهبان مشخص کرده است اقدام به پخش برنامه‌ها و ویدئوهای نامزدهای مجلس خبرگان رهبری می‌کند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس