کد خبر 526011
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۳

رادیو انقلاب که از 26 دی پخش آزمایشی خود را آغاز کرده بود از امروز به صورت 24 ساعته راه اندازی شد.

به گزارش مشرق، مدیر رادیو انقلاب گفت: این رادیو مروری بر خاطرات انقلاب و نگاهی به دستاوردهای انقلاب در سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دارد.

رضا کوچک زاده راه اندازی رادیویی موضوعی و موسمی با محوریت انقلاب را ضروری برشمرد و افزود: آمادگی ذهنی عموم جامعه در مواجه با ایام‌الله دهه فجر و نوستالژی رویدادهای معطوف به انقلاب اسلامی که تبدیل به یک جشن ملی و مناسک ملی شده است همیشه جاذبه خاصی داشته است و این موضوع امسال به همراه اتصال آن به ایام انتخابات به عنوان کانون «مردم‌سالاری دینی» و مشارکت فعال مردم در سرنوشت‌شان از ابعاد توجه مضاعف مردم است و به عنوان مهم ترین دستاورد راهبردی، تاسیس یک شبکه مجزا و مستقل را توجیه می‌کند.

وی با اشاره به ظرفیت های برنامه سازی برای رادیو انقلاب گفت: با کمک همکاران ابتدا ظرفیت‌های متنوع ایده‌ها و سوژه‌های مرتبط با گفتمان انقلاب اسلامی را شناسایی و در ادامه برای بازنمایی آن ها از همه قالب‌های برنامه‌سازی اعم از برنامه‌های ترکیبی و مجله‌ای، میزگرد، مستند و نمایش استفاده کردیم تا بتوانیم تصویری یکپارچه از مناسک ملی جشن های انقلاب را به شنوندگان تقدیم کنیم.

کوچک زاده تاکید کرد: البته از حضور مردم در برنامه‌های جشن ملی دهه فجر و بهره‌گیری موثر از موسیقی و ترانه‌های ملی و محلی و انقلابی، فضای جذاب و پر تحرک رادیویی نیز در برنامه های استفاده می کنیم.

مدیر رادیو انقلاب گفت: راهبرد و رویکرد محوری رادیو انقلاب ترویج و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی با تمرکز بر هدف مرکزی و متعالی این گفتمان یعنی شعار «ما می‌توانیم» منطبق بر رهنمودهای بنیانگذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری است.

کوچک زاده با اشاره به برنامه سازی و اطلاع رسانی رادیو انقلاب در قالب های مختلف افزود: با طراحی پنج برنامه زنده 90 دقیقه‌ای سعی کردیم از ظرفیت خوب مخاطبان هم استفاده کنیم و مخاطبان می‌توانند از طریق شماره تماس‌هایی که در برنامه‌ها اعلام می‌شود یا سامانه پیامکی یا از طریق کانال تلگرام شبکه به نشانی telegram.me/radioenghelab با همکاران ما در ارتباط باشند و دیدگاه‌های خود را بیان کنند.

رادیو انقلاب از طریق موج FM ردیف 95 و نیم مگاهرتز و از طریق اپلیکیشن تلفن همراه رادیو که از نشانی اینترنتی www.iranseda.ir قابل دریافت است و نیز گیرنده‌های دیجیتال در سراسر کشور در دسترس است.

قرار است فعالیت این شبکه رادیویی تا هفتم اسفند ادامه داشته باشد.


منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس