کد خبر 528788
تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴

آبی‌اناری‌ها در لالیگا برابر تیم‌های حاضر در نیمه نهایی کوپا دل ری پیروز نشدند.

به‌ گزارش مشرق، نشریه آس نوشت: تیم‌های بارسلونا، سلتاویگو، سویا، والنسیا به نیمه نهایی کوپا دل ری صعود کردند. امروز قر‌عه‌کشی این رقابت‌ها انجام می‌شود و تیم‌ها، حریفان‌شان را می‌شناسند.

در نبود ر‌ئال‌ ماد‌رید و اتلتیکومادرید، به نظر می‌رسد بارسلونا آسان‌تر به عنوان قهرمانی دست یابد اما آبی‌اناری‌ها برابر هیچ یک از تیم‌های این مرحله از کوپا دل ری، در لالیگا پیروز نشده است.

شاگردان لوییس انریکه برابر سلتاویگو، چهار بر یک شکست خوردند، دو بر یک مغلوب سویا شدند و مقابل سویا به تساوی یک بر یک رسیدند.

در شهر ویگو، بارسلونا یکی از بدترین بازی‌هایش را در خط دفاعی به نمایش گذاشت. موقعیت‌های زیادی را به حریف داد و نولیتو آسپاس (دوبار) و گویدتی د‌ر‌وازه‌ بارسلونا را در هفته‌ پنجم لالیگا باز کردند. نیمار تک گل بارسلونا را به ثمر رساند.

دو هفته‌ بعد از پیروزی دشوار از برابر لاس پالاماس (دو بر یک) و از دست دادن لیونل مسی به علت آسیب‌دیدگی‌، شاگردان انریکه در رامون سانچس پیسخوان، ورزشگاه سویا حاضر شدند. در نیمه نخست، بارسلونا موقعیت‌های زیادی را از دست داد و بیش از همه نیمار و لوییس سوارس آن موقعیت‌ها را هدر دادند.

سویا که زخم خورده بود، در نیمه دوم تهاجمی بازی کرد و دو گل به ثمر رساند. نیمار فاصله را کم کرد اما نتوانست بازی را به تساوی بکشاند.

در هفته‌ چهاردهم نیز بارسا در مستایا به مصاف والنسیا رفت. سوارس در نیمه دوم آبی‌اناری‌ها را پیش انداخت اما موقعیت‌های زیادی را از دست داد. سانتی مینا از تنها اشتباه دفاع بارسلونا استفاده کرد و دروازه آنها را گشود. آبی‌اناری‌ها شایسته نتیجه‌ بهتری بودند و انریکه از یازده بازیکن اصلی‌اش رضایت داشت و تعویضی نکرد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس