کد خبر 528682
تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۰

گزارش ها حاکی از آن است که سران باشگاه رئال مدت در سال های اخیر سه بار برای خرید مسی اقدام کرده و هر سه بار ناکام مانده اند.

به گزارش مشرق، ایستگاه رادیویی اسپانیایی  Cadena COPE  گزارش داده است که رئال مادرید طی سال های 2001 تا 2015سه بار تلاش کرد  یکی از برجسته ترین خرید های تاریخ نقل و انتقالات را رقم بزند و لیونل مسی را از بارسلونا به سانتیاگو برنابئو بیاورد. اما مسی در هر سه مرد به رئال پاسخ منفی داده است.

 گزارش شده است مسی به  فلورنتینو پرز گفته است: تشکر، باشگاه من بارسلونا است.

پرز در انتخابات ریاست رئال مادرید با وعده جذب فیگو از بارسلونا در سال2000 ، به پیروزی رسید و و در کمال تعجب کاتالان ها، موفق شد یکی از مهمترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال را رقم بزند.
واما سه بار تلاش رئال مادرید برای جذب مسی:

تابستان سال 2011
زمانی که کریستیانو رونالدو با پیشنهاد مالی بزرگ منچستر سیتی  وسوسه شده بود ، یک فرد نزدیک به پرز، که هیچ نقش رسمی در رئال مادرید نداشت، برنامه ملاقات با مسی را در خارج از
اسپانیا طراحی کرد. اما به او گفته شد که مسی به هیچ وجه قصد جدایی از بارسا را ندارد.

ژوئن سال 2013 شک و تردید در مورد رونالدو
در ژوئن 2013، نیمار با پس زدن مادرید تازه با بارسلونا قرارداد امضا کرده بود و رونالدو هم هنوز از امضای قرارداد جدید امتناع  می کرد (که در نهایت او در ماه سپتامبر همان سال این کار را انجام داد). پرز نگران بود و ، یک مدیر اجرایی ارشد خود را به نیو کمپ فرستاد تا مسی را برای پیوستن به رئال وسوسه کند. باز هم، مادرید شکست خورد.

سال 2015
پرز یک بار دیگر یکی از مدیران اجرایی خود را به سراغ مسی فرستاد تا بهترین بازیکن جهان را جذب کند اما مادرید بار دیگر ناکام ماند.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رحمان ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    0 0
    اولا که مسی در سال 2015 بهترین بازیکن جهان نبود بلکه رونالدو بود. دوما، همون بهتر که مسی در بارسا باشد که همچنان رقابت با رونالدو معنای بیشتری پیدا کند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس