کد خبر 527720
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷

کامبیز دیرباز گفت: بعد از فیلم سینمایی «اخراجی‌ها» تا الان که حدود هشت سال می‌گذرد، همیشه نقش اصلی بازی کردم و غیر از ایفای نقش اصلی هر پیشنهادی که داشتم را نپذیرفتم.

به گزارش مشرق، «کامبیز دیرباز» بازیگر نقش غیاث در سریال «پشت بام تهران» درباره تفاوت‌های بین این نقش با میکائیل گفت: نقش غیاث اصلا قابل مقایسه با میکائیل نیست، آنهم به این دلیل که میکائیل قهرمان داستان بود،اما در اینجا غیاث ضد قهرمان «پشت بام تهران» است.

وی ادامه داد:‌ در اصل باید بگویم غیاث کاراکتر منفی نیست، بلکه جزو دسته ضد قهرمان‌ها قرار می‌گیرد که حالا در تلاش است که حق خود را از زندگی بگیرد و تحت آموزش مستقیم مادربزرگش که وی را از کودکی بزرگ کرده است، سعی می‌کند تا راه درست زندگی کردن را یاد گرفته و بر مشکلاتش چیره شود.

بازیگر سریال «نابرده رنج» با اشاره به بازگشت نقش‌هایش به قبل از حضور در سریال «میکائیل»گفت: شاید غیاث، خاطرات حضورم در نقش‌های قبل از سریال «میکائیل» را برای مخاطب زنده کند که تنها وجه تشابه آن یکسان بودن طبقه اجتماعی این کاراکترها است. چراکه طبقه اجتماعی غیاث با کاراکترهای قبلی‌ام یکی است و من تا به حال حضور در آن طبقه را با بازی در سریال «تب سرد» و ... تجربه کرده بودم،اما باید بگویم تا به حال شبیه به کاراکتر غیاث را بازی نکرده بودم.

وی درباره همکاری با بهرنگ توفیقی نیز بیان داشت: درست است دومین تجربه همکاری با بهرنگ توفیقی را سپری می‌کنم،اما از دوستان قدیمی یکدیگر هستیم.

دیرباز: فقط نقش اصلی بازی می کنم

دیرباز درباره همکاری دوم خود با سعید نعمت اله و متن‌های وی نیز تصریح کرد: بعد از بازی در سریال «میکائیل» دومین همکاریم با سعید نعمت اله را تجربه می‌کنم و مطمئنم که تجربه بسیار خوبی خواهد شد.قصه‌های ایشان در این شرایطی که با فقر فیلم‌نامه‌ در تلویزیون و سینما مواجهیم،‌ واقعا مثل نامشان نعمت است و فرصت مغتنمی برای هر بازیگر است. من هم از این به بعد هر پیشنهادی از جانب ایشان داشته باشم، برایم اولویت اصلی خواهد بود.

وی ادامه داد: بعد از فیلم سینمایی «اخراجی‌ها» تا الان که حدود هشت سال می‌گذرد، همیشه نقش اصلی بازی کردم و غیر از ایفای نقش اصلی هر پیشنهادی که داشتم را نپذیرفتم.

این بازیگر درباره حضورش در سینما نیز گفت: یکی از دلایلی که مدتی است در سینما بازی نمی‌کنم، همین است که اصرار داشتم نقش اصلی بازی کنم و اغلب منتظر پیشنهادهایی بودم که نقش اصلی آنها را به عهده داشته باشم.

وی در ادامه بیان داشت: مدتی است سینمای ما از سمت فیلم‌های قهرمان محور فاصله گرفته است و هر کدام از فیلم‌ها حدود 15 شخصیت اصلی دارد که نمی‌توانید بگویید کدام نقش اول است،کدام دوم و ... همه اصلی و کوتاه است.

بازیگر سریال «در چشم باد» بیان داشت: در این مقطعی که کار می‌کنم فعلا ترجیح می‌دهم تا نقش اصلی بازی کنم و در نهایت اگر بعد از مدتی پیشنهاد ایفای نقش اصلی نداشته باشم،به ناچار به سمت نقش فرعی می‌روم.

وی تماشای تلویزیون را برای یک بازیگر ضروری دانست و افزود: همه سریال‌های تلویزیون و شبکه نمایش خانگی را می‌بینم،حتی بعضی‌ها را دو بار نگاه می‌کنم، مثل «دندون طلا» که قسمت 4 آن را سه بار دیدم و معتقدم اگر تلویزیون خودمان را نبینم پس تلویزیون کجا را ببینم؟!


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس