مجموعه تلويزيوني «پشت بام تهران» به کارگرداني بهرنگ توفيقي بعد از مدتی تاخیر از امشب 19 دیماه به قاب تلويزيون مي آيد.

به گزارش مشرق، اين سريال به قلم سعيد نعمت‌ الله و تهيه‌کنندگي زينب تقوايي در 33 قسمت 45 دقيقه اي از شنبه روي آنتن شبکه يک سيما مي رود.

قصه «پشت بام تهران» مضموني اجتماعي-خانوادگي دارد و به تصميم گيري درست و غلط انسان‌ها مربوط مي‌شود.

سرانجام «پشت بام تهران» امشب دیدنی می شود
اين اثر داستان آدم‌هايي است که در شرايط و روابط دشوار، سر راه يکديگر قرار گرفته‌اند و اين برخورد زندگي آن‌ها را دستخوش تغيير مي‌کند.

در اين سريال بازيگراني همچون کامبيز ديرباز، آزاده صمدي، ثريا قاسمي، ليندا کياني، بهزاد فراهاني، انديشه فولادوند، سام درخشاني، لعيا زنگنه، کريم اکبري مبارکه، مهنوش صادقي، زهره حميدي، شهين تسليمي، خسرو شهراز، عليرضا آرا و نويد خداشناس ايفاي نقش مي کنند.

سرانجام «پشت بام تهران» امشب دیدنی می شود
کارگردان سريال «پشت بام تهران» درباره داستان اين سريال به خبرنگار ما گفت: اين اثر قصه‌اي پر شخصيت داراي داستان ها متعدد در فضاهاي مختلف شهري است و از قسمت نخست داستان براي مخاطب سريال، جذاب و ملموس است.

بهرنگ توفيقي افزود: در طول سريال داستان‌هاي زندگي شخصيت ها در هم تنيده مي شود و  ماجراها ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به هم گره مي‌ خورند و به نظرم بهترين مجموعه‌اي است که تا به حال کار کرده‌ام.

سرانجام «پشت بام تهران» امشب دیدنی می شود
وي ادامه داد: اين سريال از آن دسته معدود فيلم نامه هايي است که واقعي و جذاب است و بيننده براي دنبال کردن آن رغبت پيدا مي کند.

مدير گروه فيلم و سريال شبکه يک نيز با اشاره به موضوع اجتماعي سريال گفت: پشت بام تهران يک ملودرام خانوادگي با موضوع مواد مخدر و تصميمات  اشتباهي است که برخي با فرجام آن ها دست به گريبان هستند. 

سرانجام «پشت بام تهران» امشب دیدنی می شود
رحمان سيفي آزاد با اشاره به سياست هاي کلي شبکه يک افزود: پرداختن به آسيب هاي اجتماعي جامعه و خانواده ها از جمله موضوعات مورد نظر در برنامه هاي نمايشي است.

همچنين تهيه‌کننده «پشت بام تهران» در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: علاوه بر اينکه قسمت اصلي فيلم در تهران است، در شهرستان هم بازي داشته ايم و تصورم اين است که ملودرام اجتماعي شبانه جذابي است.

سرانجام «پشت بام تهران» امشب دیدنی می شود
زينب تقوايي افزود: پنج قسمت ابتدايي سريال به نوعي مربوط به خاطرات پنج شش سال قبل است و سريال از قسمت ششم به بعد به زمان حال باز مي گردد. 

تهيه کننده سريال «مدينه» گفت: براي ضبط روزانه هشت تا 10 دقيقه مفيد بيش از 12 ساعت تصويربرداري داشتيم و اميدواريم سريالي پر مخاطب باشد.

گفتنی است تیتراز پایانی سریال پشت بام تهران را هم رضا صادقی از خوانندگان خوب کشورمان خوانده است.



منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس