زینب تقوایی تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «پشت بام تهران» گفت: نکته قابل توجه از ابتدای کار توجه به کیفیت بود و اینکه کل کار طبق برنامه پیش برود.

به گزارش مشرق، زینب تقوایی تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «پشت بام تهران» در خصوص مراحل پیشرفت کار قبل از پخش قسمت اول آن  گفت: هفته بعد از پخش کار تصویر‌برداری تمام می‌شود. در حال حاضر در تهران هستیم. لوکیشن‌های کار متعدد هستند به همین دلیل مکان تصویر‌برداری تغییر می‌کند.
 
تقوایی بیان کرد: نکته‌ای که از ابتدا برای کل گروه اولویت داشت کیفیت کار بود. اینکه تمام مراحل کار طبق برنامه پیش برود. به همین منظور کل گروه تمام تلاش خود را برای ارائه یک کار با ‌کیفیت بالا بکار گرفت. البته نباید از این نکته غافل شویم که 70 تا 80 در‌صد پروژه شب‌کاری بود. شب‌کاری و عواملی دیگر مانند سرمای هوا، فضاهای عمومی و... روی کار تأثیر‌گذارند و باعث می‌شوند تا روند کار کمی متفاوت‌تر از برنامه‌ریزی‌های اولیه باشد.

کیفیت در «پشت بام تهران» حرف اول را می‌زند
وی تصریح کرد: با همه این تفاسیر موضوع مهم خروجی نهایی است که بعد از تدوین شاهد آن هستیم. حس‌های خوبی در این مجموعه وجود دارد. سکانس‌های خوبی تصویر‌برداری شده و تمام اعضای گروه همه تلاش خود را بکار گرفته‌اند تا بتوانند کاری قابل قبول را به نمایش بگذارند.

کیفیت در «پشت بام تهران» حرف اول را می‌زند
تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «دودکش» اظهار داشت: در اینجا لازم است عنوان کنم کارگردان و نویسنده «پشت بام تهران» زحمات فراوانی برای این کار کشیدند. با توجه به اینکه مجموعه، متن سنگینی دارد، نویسنده آن آقای نعمت‌اله در تمام مراحل بالای سر کار بود. در دور‌خوانی‌ها، تمرین‌ها سر صحنه بود. همه این اقدامات برای بهتر شدن کار بوده است تا در نهایت به نتیجه دلخواه یعنی یک کار با‌کیفیت را شاهد باشیم.

کیفیت در «پشت بام تهران» حرف اول را می‌زند
وی عنوان کرد:  امیدوارم با این تفاسیر کار مورد رضایت مخاطبان واقع شود. در شرایطی که مخاطب هوشمند شده و روز به روز سلیقه او بالا‌تر می‌رود ما باید با تلاشی مضاعف به کار خود ادامه دهیم. باید سعی کنیم تا کار‌های ساخته شده را در حد سلیقه مخاطب ارائه دهیم. حتی بالا‌تر از انتظار آن‌ها. اگر واقعیت را نپذیریم نمی‌توانیم موفق باشیم و باید سلیقه مخاطب خود را بشناسیم.

کیفیت در «پشت بام تهران» حرف اول را می‌زند
تهیه کننده «پشت بام تهران» در پایان گفت: در مجموعه «پشت بام تهران» تمام سعی خود را کرده‌ایم که رضایت مخاطب را جلب کنیم. امیدوارم مردم آن‌ را از ما بپذیرند و کار مورد رضایت آن‌ها واقع شود. 
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس