ارتش سوریه پس از به دست‌ گرفتن کنترل روستاهای «قطر» و «تل الحطابات» در استان «حلب» امروز وارد محدوده شهر مهم «الباب» شد.

به گزارش مشرق، نیروهای ارتش سوریه امروز یکشنبه در چندین محور در استان حلب پیشروی‌ کردند.

وبگاه خبری «آرا نیوز» با اعلام این خبر به نقل از «مهند الجاسم» که یکی از ساکنان شهر «الباب» است  گزارش داد: «نیروهای نظام [سوریه] پس از به دست‌گیری کنترل روستاهای "قطر" و "تل الحطابات" در برابر عناصر گروه دولت اسلامی (داعش) پیشروی‌هایی در شهر "الباب" و شهرک "تادف" داشته‌اند».

ارتش سوریه وارد شرق استان «حلب» شد

این شهروند سوری اعلام کرد که عناصر داعش به سوی شهرک‌های تادف و «بزاعه» عقب‌نشینی کرده‌اند.

وی همچنین اظهار داشت که نیروهای ارتش سوریه از داخل فرودگاه نظامی «کویرس» با موشک‌انداز مواضع تروریست‌های داعش را در الباب هدف قرار داده‌اند.

جاسم همچنین اعلام کرد که جنگنده‌های روس حملات خود را به شهرک‌های بزاعه و «قباسین» در این منطقه ادامه می‌دهند.

آرا نیوز در پایان گزارش داد که نیروهای سوری پس از صدها حمله هوایی به مواضع داعش وارد محدوده الباب شده است.

منابع خبری در ماه گذشته اعلام کردند که گروه تروریستی داعش در حال عقب‌نشینی از الباب است و این عقب‌نشینی زمانی صورت گرفت که ارتش سوریه موفق شد کنترل مزارع «رسم السرحان» در 5 کیلومتری الباب را به دست گیرد.

به گفته این منابع، تروریست‌های داعش خانواده‌های خود را از الباب به روستای «الراعی» منتقل می‌کنند؛ منطقه‌ای که حدفاصل الباب و مرز ترکیه است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
    0 0
    تا حالا یه نقشه کامل از سوریه نشون ندادین که ببینیم چقدر از سوریه از دست داعشه و تروریست هاست و چقدر دست دولته !!!!!!!! همش یه قسمت جزئی نشون میدین!!
  • ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
    0 0
    مشرق چرا عین آماتورا خبر میزنی؟!!!ارتش سوریه که تو شرق حلب بود!
  • ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
    0 0
    به نظر من باید داعش را از طریق حملات هوایی نا توان کرد باید باتمام توان از طریق توپخا نه کوبید تا بلکه به یاری خدا شهر حلب از دست این تروریستا ازاد گردد از همه مهم تر شهرهای فوعه وکفریا هستند که باید نجاتشون داد دست سردار شریف اسلام سردار سلیمانی را میبوسم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس