برای مثال موردی را داشتیم که گفتند فلانی به فلان جهت ردصلاحیت شده و حدود 700 پیامک هم در این زمینه ردوبدل شد اینها هم خودشان را به زحمت انداختند هم دستگاه‌های اطلاعاتی را اما در نهایت شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، محسنی اژه‌ای در نود و یکمین نشست خبری امروز خود با اشاره به اینکه یک ماه دیگر انتخابات آغاز می‌شود، گفت:‌ امیدواریم با التزام همگان به قانون هفتم اسفندماه انتخاباتی پرشور و با نشاط در فضایی کاملاً آرام و با مشارکت حداکثری افراد واجدالشرایط را شاهد باشیم.

وی با اشاره به اینکه در این مدت نسبت به سنوات گذشته شاهد پرونده‌های کمتری بودیم، گفت: در کل 31 استان کلاً 40 پرونده تشکیل شده که بیشتر آنها مربوط به مواردی است که در فضای مجازی تحریم‌هایی علیه نامزدها صورت گرفته است.

اژه‌ای تأکید کرد: من بار دیگر می‌گویم قبل از اعلام رسمی از طریق مراجع رسمی از گمانه‌زنی در مورد اینکه افرادی ردصلاحیت شده‌اند، اجتناب شود به خصوص گمانه‌زنی‌هایی که خلاف قانون است و باعث می‌شود افرادی که مطالبی در موردشان گفته شده شکایت کنند.

وی ادامه داد: برای مثال موردی را داشتیم که گفتند فلانی به فلان جهت ردصلاحیت شده و حدود 700 پیامک هم در این زمینه ردوبدل شد اینها هم خودشان را به زحمت انداختند هم دستگاه‌های اطلاعاتی را اما در نهایت شناسایی و دستگیر شدند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس