در حمله دقیق جنگنده بمب افکنهای سوخو 34 ارتش روسیه، یک کاروان تسلیحاتی ارسال شده از سوی ترکیه برای تروریستهای تکفیری داعش بلافاصله پس از ورود به سوریه منهدم شد.

گروه بین الملل مشرق- در حمله دقیق جنگنده بمب افکنهای سوخو 34 ارتش روسیه، یک کاروان تسلیحاتی ارسال شده از سوی ترکیه برای تروریستهای تکفیری داعش بلافاصله پس از ورود به سوریه منهدم شد. بنابر این گزارش، این کاروان شامل اقدام تسلیحاتی همچون انواع موشک و مهمات بود که از شهر غازی عنتاب در جنوب ترکیه بارگیری شده بود.

انهدام کاروان تسلیحاتی داعش در مرز ترکیه با سوریه+فیلم و عکس

با گذشت 4 ماه از آغاز عملیات نظامی سوریه در سوریه علیه مواضع تروریستهای تکفیری بخشهای اعظمی از مواضع و امکانات نظامی و سازمان رزم آنها منهدم شده و بخشهای وسیعی از اراضی اشغال شده این کشور نیز بازپس گرفته شده است. به موازات حملات هوایی، سلسله عملیاتهای زمینی گسترده ای با مشارکت هزاران رزمنده محور مقاومت در استانهای حلب، درعا، لاذقیه، حمص و حماه در حال انجام می باشد که با پیشروی های گسترده ای همراه بوده است.

{$sepehr_media_1344439_400_300}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • آراز تبریزلی ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
    0 0
    ترکیه واقعا مایه خجالت برای همه ی ترکهاست .مبدا و مقصد همه ی گروه های تکفیری صهیونیستی ترکیه است.واقعا مردم ترکیه چقدر بی غیرت شدند که حاضر نیستند ننگ حمایت از تروریسم رو از پیشانی خود پاک کنند.من به عنوان یک ایرانی آذری اعلام برائت خودم رو از ترکیه اعلام میکنم.امیدوارم فریب خورده های داخلی هم به این نتیجه برسند.
  • آیلین زنجان ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
    0 0
    ترکیه و عردوغان خود خود تروریسمه بعد جالبه که مخالفان رو تروریست خطاب می کنه.من با نظر شما موافقم.
  • غلامعلی ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
    0 0
    انشاالله بعد از پاکسازی سوریه از این نجاسات نوبت یمن میرسه!!!
  • غلامعلی ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
    0 0
    انشاالله بعد از پاکسازی سوریه از این نجاسات نوبت یمن میرسه!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس