کد خبر 524273
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲

پرویز مظلومی 11 بازیکن تیمش را برای دیدار مقابل تیم امید استقلال آماده کرد و این در حالی بود که این دیدار کاملا تحت تاثیر درگذشت پیشکسوت آبی‌ها بود.

به گزارش مشرق، دو تیم بزرگسالان و امید استقلال از ساعت 14 و 30 دقیقه امروز در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند که پرویز مظلومی ترکیب زیر را برای دیدار امروز انتخاب کرده است. وحید طالب‌لو، حنیف عمران‌زاده، میثم مجیدی، امین حاج‌محمدی، بهنام برزای، میلاد فخرالدینی، امید ابراهیمی، جابر انصاری، محمد رضا خرسندنیا، پروپیچ و مهدی مومنی.

* قبل از برگزاری آغاز دیدار دوستانه سیدمهدی رحمتی و طالب‌لو با اشکان نامداری دروازه‌بان سابق استقلال که این روزها مربی دروازه‌بانان تیم امید استقلال محسوب می‌شود، خوش و بش کردند.

* علی سامره مربی امید استقلال مورد توجه بازیکنان و کادر فنی آبی‌پوشان قرار گرفت و او نیز برخورد گرمی با سایر بازیکنان استقلال داشت.

* تیم امید استقلال با پیراهن سفید و بزرگسالان با پیراهن یکدست آبی به مصاف یکدیگر رفتند.

* بازیکنان و کادر فنی هر دو تیم از اینکه امروز رضا احدی در بیمارستان ایرانمهر از دنیا رفت ناراحت بوده و در خصوص برگزاری مراسم ترحیم وی صحبت می‌کردند.

* سیدمهدی رحمتی که فعلا حق تمرین گروهی با آبی‌پوشان را ندارد در گوشه‌ای از زمین مثل روز گذشته کار اختصاصی انجام داد. وی برای دقایقی با خسرو حیدری گفت‌وگو کرد.

* ماهان بغدادی که با سر و صدای زیادی در تمرینات استقلال شرکت کرد و حتی فصل گذشته امیر قلعه‌نویی او را در تست فنی این تیم رد کرده بود، امروز در ترکیب تیم امید استقلال به مصاف بزرگسالان خواهد رفت. گفته می‌شد بغدادی در لیگ سوئد بازی کرده است.

* حدود 50 نفر از طرفداران استقلال با حضور در ورزشگاه آزادی قصد تماشای این مسابقه را دارند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس