کد خبر 521549
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱

اعتراض علی سامره سرمربی امیدهای استقلال به مسوولان باشگاه با اعتراضات زیادی از جانب بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه همراه بود.

به گزارش مشرق، سامره گفت: همه من را می‌شناسند و می‌دانند که تا زمانی که مشکلی واقعاً آزاردهنده نباشد در مورد آن حرف نمی زنم ولی مساله جدایی بازیکنان تأثیر گذار استقلال و پرداخت نشدن حقوق و پاداش های بازیکنان امیدها باید به گوش هواداران ما برسد تا بدانند چطور تیمی که شش گل به پرسپولیس می‌زند، الان در جایگاه چهارم جدول است؟!

او ادامه داد: آقای صادق پور به عنوان رئیس آکادمی پیش از آنکه از استقلال جدا شود، با بی توجهی به فروش سه بازیکن تأثیر گذار استقلال یعنی شعبانلو، کربلایی و سید مجید حسینی، به تیم ما ضربه زد. شعبانلو  بازیکنی که در دربی ۲ گل از چهار گل ما را به ثمر رسانده بود بدون اطلاع کادر فنی به صبا رفت. حتی آقای مظلومی هم از جدایی او اظهار بی اطلاعی کرده است.

سامره گفت: آقای صادق پور به عنوان رئیس آکادمی استقلال هیچ کاری در این زمینه انجام نداد می نمی دانم چرا او بلافاصله بعد از بازی با پرسپولیس بی دلیل سرپرست تیم آقای سیف اله پور را اخراج کرد کسی که می‌توانست به ما کمک کند. آقای سیف اله پور در این مدت اجازه داده بود که امیدها از مجموعه ورزشی و استخر مجموعه او استفاده کنند. نمی دانم چه بگویم ما بیشتر از این از آقای صادق پور توقع داشتیم!

سرمربی استقلال، اضافه کرد: من مشکل مالی ندارم ولی دستیاران من چه گناهی کرده‌اند که تا امروز که تیم در کورس قهرمانی است و هفته‌ها از لیگ می‌گذرد حتی یک ریال هم دریافت نکرده‌اند.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس