کد خبر 524307
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶

هم‌بازی سابق رضا احدی در استقلال خاطراتی را زمان حضور مشترک با وی در این تیم عنوان کرد.

به گزارش مشرق، امیر هاشمی‌مقدم در خصوص عکسی که در آن او همراه با رضا احدی دیده می‌شود، گفت: عکسی که در کنار رضا احدی ایستاده‌ام و گل گلایل آبی بر دست داریم، برای بازی مقابل پرسپولیس است و به یاد دارم که پس از مراسم ابتدایی مسابقه با رضا به سمت هواداران رفته و گل‌ها را به سمت آنها پرت می‌کردیم.

وی ادامه داد: رضا یک چپ پای کلاسیک بود که هم پاسور خیلی خوبی به شمار می‌رفت و هم اینکه شوت‌های خطرناک و سرکشی را راهی دروازه حریفان می‌کرد که در دیدار فوق با پرسپولیس نیز چند شوت خطرناک را زد که با بدشانسی گل نشد.

پیشکسوت استقلال گفت: زمانی که رضا فوتبال بازی می‌کرد همه به خاطر شباهت ظاهری که داشت به او رودی فولر می‌گفتند اما واقعا سبک و روش فوتبال رضا با سایر بازیکنان ایرانی متفاوت بود به خصوص اینکه در زمان خودش، او از تک بازیکنانی بود که به فوتبال آلمان رفت.

هاشمی‌مقدم گفت: رضا هم از لحاظ فردی، بازیکن خوبی بود و هم کاری می‌کرد که بازیکن کناری‌اش بهترین بازی‌اش را ارائه دهد. ضمن اینکه او یک شخصیت آرام و دوست‌داشتنی داشت و در کار هیچکس هم دخالت نمی‌کرد.

هم‌بازی رضا احدی در استقلال افزود: رضا وقتی کاپیتان شد، سن زیادی نداشت اما به موقع مانند یک کاپیتان بزرگ و واقعی با سایر بازیکنان در زمین و رختکن رفتار می‌کرد و در مجموع اینکه به نظرم یکی از نمونه‌های بارز اخلاقی و فنی فوتبال ایران به شمار می‌رفت.

وی تأکید کرد: هیچ بازیکنی در زمان خودش نمی‌توانست مثل رضا تکضرب فوتبال بازی کند و در آن زمان یک بازیکن باهوش، متفکر و متحرک بود و چه بسا بسیاری از هواداران آن روزهای فوتبال ایران به خاطر بازی‌های این بازیکن، استقلالی شدند.

هاشمی‌مقدم گفت: رضا شخصیت خاص خودش را داشت و به خاطر همین شخصیتی که داشت با سن کمش در حضور بازیکنانی مانند مختاری‌فر، چنگیز، نامجو مطلق و عابدزاده بازوبند کاپیتانی را به بازویش می‌بست.

وی در پایان گفت:‌ رضا بازیکنان جوان‌ و کم‌تجربه‌تر را با فرصت زیادی که می‌گذاشت راهنمایی و توصیه می‌کرد و واقعا به صورت فنی این راهنمایی ها صورت می‌گرفت. در اردوها نیز همه دوست داشتند با رضا هم‌اتاق شوند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس