کد خبر 523831
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۱

رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه سفر آمانو به ایران جنبه تشریفاتی دارد، گفت: ازاین پس علاوه بر همکاری ایران وآژانس در چارچوب مقررات قبلی اجرای برجام وپروتکل الحاقی نیز به آن اضافه می‌شود

به گزارش مشرق، علی اکبرصالحی در حاشیه نشست خبری رئیس جمهور با رسانه ها با اشاره به سفر آمانو گفت: رئیس آژانس بین المللی هسته ای علاقه مند بود که به کشور ما سفر کند و این اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه این سفر جنبه تشریفاتی دارد گفت: در این سفر آمانو پس از عملیاتی شدن برجام،  با رئیس جمهور دیدار خواهد کرد.

رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه  همکاری ما با آژانس در چارچوب مقررات قبلی ادامه دارد، گفت: با توجه به شرایط فعلی و اجرای برجام، پروتکل الحاقی نیز به موارد همکاری های ایران و آژانس اضافه می شود.

صالحی سفر آمانو به ایران را در جهت تقویت و توسعه همکاری های ایران و آژانس دانست و افزود: آژانس در بعد خدمت رسانی به اعضا نیز فعال است لذا بعد از اجرای برجام  همکاری های ما به مانند گذشته ادامه و توسعه خواهد یافت.

وی همچنین با اشاره به برجام تصریح کرد: برجام نشان دهنده اقتدار ملت ایران است و اگر استقامت ملت نبود با توجه به شرایط سختی که به دلیل تحریم ها بوجود آمده بود نمی توانستیم موفق شویم.

رئیس سازمان انرژی اتمی افزود: حمایت مردم از دولت و نظام سبب شد تا طرف مقابل راهی جز تسلیم نداشته باشد.

صالحی با بیان اینکه ملت ما با مقاومت و تدبیر توانست به هدف خود دست پیدا کند گفت: در زمان پیروزی انقلاب نیز مردم گفتند نمی خواهیم زیر سلطه هیچ کشوری قرار بگیریم لذا انقلاب کردند تا به امروز نیز ایستاد اند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • علی ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
    0 0
    کاش ما هم مثل امانو بیکار بودیم ومی رفتیم سفر تشریفاتی حتما برای تعطیلات کریسمس به ایران می اید
  • ریاستی ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
    0 0
    چرا تو این بی پولی اینقدر تشریفات بجا میارید!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس