یکی از نشریات چاپ لندن، درباره آینده کادر فنی شیاطین سرخ در صورت برکناری لوئیز فن‌خال از سرمربیگری این تیم ادعای جالبی کرده است.

الکس فرگوسن در راه بازگشت به منچستربه گزارش مشرق، نشریه میرر انگلیس در گزارشی اختصاصی ادعا کرده که سرالکس فرگوسن، اسطوره و موفق‌ترین سرمربی تاریخ باشگاه منچستریونایتد منتظر است تا تصمیم نهایی مالکان شیاطین سرخ درباره اخراج لوئیز فن‌خال قطعی شود و در صورت رخ دادن این اتفاق به اولدترافورد بازخواهد گشت تا در کنار رایان گیگز دوباره قرمزپوشان شهر منچستر را هدایت کند.

با وجود آنکه فرگوسن 74 ساله که سال 2013 بازنشسته شد، تمایلی برای نشستن روی نیمکت ندارد، نشریه میرر ادعا کرده است که این مرد اسکاتلندی آماده است که دوباره به کادر فنی پرافتخارترین تیم جزیره برگردد، البته نه به عنوان سرمربی بلکه به عنوان مشاور و دستیار پشت صحنه برای کمک به دیگر اسطوره باشگاه، رایان گیگز که اکنون به عنوان دستیار لوئیز فن‌خال ایفای نقش می‌کند. رخ دادن این اتفاق اما منوط به آن است که اعضای هیئت مدیره باشگاه به کاپیتان ولزی پیشین تیم‌شان برای هدایت تیم اعتماد کنند و پس از برکناری فن‌خال سکان هدایت تیم را به او بسپارند.

منچستریونایتد امروز (یکشنبه) در هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر انگلیس میهمان رقیب دیرینه‌اش لیورپول است و گفته می‌شود در صورتی که شیاطین سرخ متحمل شکستی غیرمنتظره و سنگین شوند، احتمال اخراج فن‌خال وجود دارد.

فرگوسن از زمان بازنشستگی‌اش که جای خود را به دیوید مویس داد، هیچ نقشی در تصمیمات استراتژیکی که در باشگاه اتخاذ شده، نداشته است. با این حال او همچنان مورد حمایت و احترام خانواده گلیزر، مالک باشگاه قرار دارد. فرگوسن در حال حاضر به عنوان سفیر ارشد باشگاه منچستریونایتد فعالیت دارد و بابت این کار سالانه دو میلیون پوند هم حقوق می‌گیرد. او از زمان بازنشستگی‌اش جزو کسانی بوده است که به طور منظم از جایگاه مدیران، بازی‌های خانگی منچستریونایتد را تماشا کرده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس