کد خبر 523850
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰

حساس‌ترین بازی از هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر انگلیس با ثبت یک پیروزی خارج از خانه ارزشمند برای شیاطین سرخ برابر رقیب دیرینه‌شان دنبال شد.

رونی برکناری فن‌خال را به تعویق انداختبه گزارش مشرق، در حساس‌ترین بازی از هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر انگلیس امروز (یکشنبه) تیم‌های فوتبال لیورپول و منچستریونایتد در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند که این بازی را شیاطین سرخ با تک گل دقیقه 78 وین رونی به سود خود به پایان رساند.

منچستریونایتد که سرمربی هلندی‌اش، لوئیز فن‌خال این روزها به شدت از سوی رسانه‌ها تحت‌فشار قرار دارد، در شرایطی موفق به فتح آنفیلد شد که تنها گلش با اولین ضربه داخل چارچوب این تیم مقارن شد. در واقع از ابتدا تا انتهای بازی این لیورپولی‌ها بودند که حمله و برای رسیدن به گل تلاش کردند و موقعیت‌هایی هم داشتند، اما در نهایت این منچستریونایتد بود که با وجود به نمایش گذاشتن یکی دیگر از بازی‌های کسل‌کننده‌ای که در این فصل بارها به خاطر آن مورد انتقاد واقع شده است، به گل رسید و در نهایت بازی را برد تا حداقل برای یک هفته فن‌خال از انتقادات رسانه‌ها به خاطر نتیجه نگرفتن در امان باشد.

منچستریونایتد با پیروزی ارزشمندی که در خانه رقیب دیرینه‌اش کسب کرد، 37 امتیازی شد به رده پنجم جدول صعود کرد. شاگردان یورگن کلوپ در لیورپول نیز با قبول این شکست 31 امتیازی و در رده نهم جدول باقی ماندند.

در ادامه بازی‌های هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر انگلیس آرسنال از ساعت 19:45 امشب به وقت تهران میهمان استوک‌سیتی است.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر لسترسیتی 44 امتیازی صدرنشین است و تیم‌های منچسترسیتی و آرسنال هر دو با 43 امتیاز و بر حسب تفاضل گل به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس