رییس هیات مدیره باشگاه استقلال می‌گوید در صورتی که کارگروه تشکیل شده در شهرداری مشخص نکند که در نهایت ورزشگاه شهید کاظمی به استقلال می‌رسد یا پرسپولیس، قرعه‌کشی در این رابطه صورت می‌گیرد.

به گزارش مشرق، مقداد نجف‌نژاد درباره جلسه‌اش با افشارزده و مسئولان پرسپولیس و شهرداری در رابطه با وضعیت زمین شهید کاظمی و امام رضا (ع) گفت: جلسه بسیار خوبی بود و در نهایت قرار شد کارگروهی متشکل از شهردار، سردار رضایی رییس تربیت بدنی شهرداری، بنده، افشارزاده، کاشانی و طاهری تشکیل شود و در این رابطه تصمیم‌گیری صورت گیرد. جا دارد از شهردار محترم تهران، آقای قالیباف تشکر کنم چرا که به جمع حامیان دو تیم استقلال و پرسپولیس اضافه شد. مسائل این دو باشگاه همیشه بر دوش دولت بوده و وزیر محترم ورزش همواره حامی استقلال و پرسپولیس بوده‌اند. با این حال کمک شهرداری هم می‌تواند به ما خیلی کمک کند.

او افزود: یک موقع هست که فردی به شما ماهی می‌دهد و یک زمانی است که به شما ماهی‌گیری یاد می‌دهند. این اتفاق خوبی که در حال رخ دادن است، همان آموزش ماهی‌گیری است. استقلال و پرسپولیس پتانسیل استفاده از ظرفیت ورزشگاه‌های یاد شده را دارند و می‌توانند با کمک این ورزشگاه‌ها تا حدی خودکفا شوند. ما به عنوان باشگاه استقلال درخواست کرده‌ایم ورزشگاه شهید کاظمی را در اختیارمان قرار دهند.

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که ظاهرا پرسپولیسی‌ها هم خواهان ورزشگاه شهید کاظمی شده‌اند، گفت: به هر حال آن‌ها هم باشگاه بزرگی هستند و نیاز دارند تا از امکانات خوبی برخوردار شوند ولی تا جایی که من می‌دانم و به من گفته‌اند کلنگ‌زنی ورزشگاه شهید کاظمی هم به اسم ناصرخان حجازی بوده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است ورزشگاه شهید کاظمی در صورتی که در اختیار استقلالی‌ها قرار بگیرد، نامش به مرحوم ناصر حجازی تغییر کند یا نه گفت: نمی‌دانم ولی همان طور که گفتم بر اساس چیزی که به ما اطلاع داده‌اند، کلنگ‌زنی این ورزشگاه با نام مرحوم حجازی بوده است.

نجف‌نژاد در پاسخ به این سوال که در صورتی که استقلال و پرسپولیس روی ورزشگاه شهید کاظمی توافق نکنند، چه کسی این ورزشگاه را در اختیار می‌گیرد و آیا قرار است قرعه‌کشی در این زمینه رخ دهد، بیان کرد: نهایتا اگر توافقی شکل نگیرد، احتمال دارد یک قرعه‌کشی برگزار شود و پیشنهاد بنده این است که این قرعه‌کشی در جایی برگزار شود که ملت ایران شاهد آن باشند و بهترین جا برای قرعه‌کشی برنامه 90 است. با این همه همان طور که گفتم این تنها در حالتی رخ می‌دهد که کارگروه تشکیل شده و طرفین به نتیجه نهایی نرسند. در مجموع اعتقاد دارم این اتفاق یعنی واگذاری دو ورزشگاه به استقلال و پرسپولیس اتفاق بزرگی است که دل هواداران استقلال و پرسپولیس را شاد می‌کند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس