کشمکش استقلال و پرسپولیس بر سر دو ورزشگاهی که شهرداری در اختیار آن ها قرار داده باعث شده تا شنبه آینده جلسه‌ای ویژه در این‌باره برگزار شود.

به گزارش مشرق، شهرداری تهران سرانجام دو ورزشگاه را به سرخابی‌ها واگذار کرد تا تیم‌های پایتخت‌نشین کشور صاحب ورزشگاه‌هایی مجزا برای تمرین و ... شوند.

بر این اساس ورزشگاه امام رضا (ع) در منطقه 18 در اختیار پرسپولیس و ورزشگاه شهید کاظمیدر منطقهه 16 در اختیار استقلالی‌ها قرار داده شد. اما واگذاری این دو ورزشگاه به سرخابی‌ها با حاشیه‌هایی همراه شده و کشمکش‌هایی را میان سرخابی‌ها در پی داشته است.

استقلالی‌ها مدعی هستند که قرار بوده ورزشگاه امام رضا (ع) در اختیار آن‌ها قرار گیرد و پرسپولیسی‌ها هم عنوان می‌کنند که خواهان ورزشگاه شهید کاظمی هستند و شهرداری ورزشگاهی که قول آن را داده بود به استقلال واگذار کرده است.

کشمکش استقلال و پرسپولیس درباره ورزشگاه‌های جدید 

این کشمکش صورت گرفته که به رسانه‌ها هم کشیده شده است، باعث شده تا مسئولان بلندپایه شهرداری را به برگزاری جلسه‌ای ویژه در این‌باره ترغیب کند.

بر این اساس قرار است صبح روز شنبه جلسه‌ای ویژه در دفتر عیسی شریفی قائم مقام شهردار تهران، علیرضا دبیر رئیس کمیسیون بودجه و عضو شورای شهر تهران به همراه مدیران عامل و سرپرست دو باشگاه پرسپولیس و استقلال برگزار شود، (البته گفته می‌شود احتمال دارد افشارزاده سرپرست آبی‌ها در سفر باشد و شاید دو عضو هیات مدیره استقلال در جلسه حضور یابند) تا در این باره بحث و تبادل نظر صورت گیرد و اگر دو طرف حاضر به توافق نشدند، در نهایت احتمال دارد کار به قرعه‌کشی هم کشیده شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عامرى ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
    0 0
    بهتراست ازيك همه پرسى از فوتبال دوستان در برنامه نود ورزشگاه شهيد كاظمى به راى گذاشته شود
  • رضا ۰۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
    0 0
    مقایسه کردن استقلال بخاطر جایگاه و هوادارانش با پرسپولیس ، ظلمی آشکار در حق پرسپولیس است. همه عالم و آدم می دانند که پرسپولیس محبوب ترین در ایران و تیم اول پایتخت است ولی متاسفانه شهردار تهران در موارد متعدد گرایش پررنگش را به سمت استقلال نشان داده . چرا؟
  • ناشناس ۰۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
    0 0
    بدیهی است که استادیومی که ظرفیت بیشتری دارد به تیمی که طرفدار بیشتری دارد برسد
  • اشک درار مشرق ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
    0 0
    ناشناس 04:02!اون استادیوم رو به ما دادن نمیزاریم به شما برسه.هرچی هم بگین من زیر بار نمیرم.شده کاری میکنیم کل قضیه بره رو هوا.دیگی که برای ما نجوشه میخوام سر سگ توش بجوشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس