کد خبر 522258
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۳:۴۰

آموس هارئیل، تحلیلگر نظامی روزنامه صهیونیستی هاآرتص در مقاله‌ای نوشت، شاخه نظامی حماس از ارتش با استفاده از بالون جاسوسی می‌کند.

به گزارش مشرق و به نقل از خبرگزاری‌های فلسطینی، تحلیلگر نظامی روزنامه صهیونیستی هاآرتص از اقدام گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس در به پرواز درآوردن بالون های شناسایی خبر داد.

 اموس هارئیل تاکید کرد این بالون‌ها دوربین‌های حساس و پیشرفته‌ای دارند و اقدام به جمع آوری اطلاعاتی از تحرکات ارتش در طول نوار مرزی نوار غزه با سرزمین های اشغالی می‌کنند.

وی نوشت این بالون‌ها در طول ساحل غزه نیز به پرواز در می‌آیند. با وجود محاصره نوار غزه و تخریب تونل‌های رفح از سوی مصر، حماس به سرعت توانست توان اطلاعاتی خود را با روش‌های جدید بالا ببرد.

این تحلیلگر نظامی اسرائیل در ادامه می‌گوید: حماس تصمیم گرفته است از اسرائیل اطلاعات حساس و مهم جمع آوری کند و این فقط به مرزهای محدود نمی‌شود بلکه آنها در عمق اسرائیل هم این کار را می‌کنند. محاسبات دستگاه اطلاعات رژیم صهیونیستی نشان می‌دهند که تونل‌های حماس تا عمق اسرائیل کشیده شده‌اند.

وی به نقل از یک منبع بلند پایه نظامی گفت در جدیدا تونل‌های استراتژیکی کشف شده‌اند که به عمق سرزمین‌های اشغالی منتهی می شوند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس