حماس هشدار داد در صورتی که اشغالگران بر اقدامات سرکوبگرانه ضد انسانی علیه اسیران فلسطینی اصرار بورزند شاهد انفجار بزرگی در زندا‌ ها خواهند بود که پیامدهای آن در زندان ها پایانی نخواهند داشت.

به گزارش مشرق و به نقل از خبرگزاری های فلسطینی، شورای عالی رهبری حماس در زندان های رژیم صهیونیستی طی بیانیه ای اعلام کرد: ما امروز پشت میله های زندان رژیم بی رحم اشغالگری قرار گرفته ایم که پایین ترین حقوق ما را تکذیب می کند و علیه ما ددمنشانه ترین جنایات و اقدامات غیر انسانی را مرتکب می شود.

این بیانیه تاکید می‌کند: ما خطاب به تمامی مؤسسات حقوق بشری از آنها می خواهیم که از سکوتشان مقابل اقدامات صهیونیست ها و مسئولان زندان هایشان بیرون آیند.

در این بیانیه آمده است: اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی مانع رفع نیازهای ضروری زندانیان می شود تا جایی که برخی زندان اجازه قضای حاجت ندارند.

این در حالی است که در قطعه فیلمی که از زمان بازداشت شالیط هفته گذشته منتشر شد جهان نوع تعامل ما با زندانیان را مشاهده کرده است. کسی که برای کشتن ما وارد سرزمین ما شده بود. ما امروز در مقابل سکوت جهانیان در مقابل ظلم های بیشمار صهیونیست ها قرار گرفته ایم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس