کد خبر 521992
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸

علی کفاشیان گفت: نمی‌دانم اساسنامه در مجمع فدراسیون فوتبال رای می‌آورد یا خیر.

به گزارش مشرق، در حالی که قرار بود مجمع سالیانه فدراسیون فوتبال از ساعت 13 آغاز شود اما فقط 4-5 نفر از اعضا تا الان در مجمع حضور دارند. علی امیری معاون سابق باشگاه استقلال که الان نماینده باشگاه خونه به خونه بابل است جزو اولین نفراتی بود که در مجمع حضور پیدا کرد.

* اسدی دبیر فدراسیون فوتبال به درخواست عکاسان برای گرفتن عکس پاسخ مثبت داد.

* بهرامی رئیس هیات قم که از مخالفان فدراسیون است هنگامی که با سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه فکر می‌کنید اساسنامه جدید رای می‌آورد یا خیر گفت: خیر انشاءالله که رای نمی‌آورد.

* ترکی به نمایندگی از داوران در مجمع حضور پیدا کرده است.

* هنگامی که کفاشیان وارد مجمع شد خبرنگاران و عکاسان اطراف او جمع شدند که کفاشیان در واکنش به این اتفاق گفت این فقط یک مجمع عادی است. وی همچنین در پاسخ به این سوال که چرا مجمع دیر شروع می شود گفت: به خاطر این است که شما از من عکس بگیرید!

* کفاشیان در پاسخ به سوالی درباره پیش بینی‌اش از اینکه اساسنامه رای می‌آورد یا خیر گفت: نمی‌توانم پیش بینی کنم. اجازه دهید زمان بگذرد.

* عباسی مدیرعامل تراکتور در پاسخ به سوال فارس درباره اینکه آیا تراکتورسازی برای اردوی ترکیه ممنوع الخروج است گفت: با توجه به شرایط ترکیه و بمب گذاری‌هایی که بود صلاح نبود به این کشور برویم. چون همه چیز روی هوا بود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس