کد خبر 521827
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵

هواداران بارسلونا با توهین به مهاجم پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید، روی آن نام مسی را نوشتند.

به گزارش مشرق، عده‌ای ناشناس شب گذشته (سه‌شنبه) روی مجسمه کریستیانو رونالدو که در یکی از نقاط زادگاه این بازیکن پرتغالی واقع در شهر فونچال از جزیزه مادِریا نصب شده، شماره و نام مسی را با اسپری رنگ حک کردند. این حرکت خرابکارانه از سوی مسئولان شهر محکوم شد و بلافاصله اقدامات لازم برای پاک کردن نام و شماره مسی از پشت این مجسمه صورت گرفت.

لیونل مسی آرژانتینی دوشنبه شب در رقابت با نیمار برزیلی از بارسلونا و کریستیانو رونالدو از رئال مادرید موفق شد عنوان بهترین بازیکن جهان در سال 2015 را از آن خود کند. ستاره بارسلونا برای پنجمین بار این عنوان را کسب کرد.

مجسمه رونالدو در سال 2014 پس از قهرمانی رئال مادرید در جام باشگاه‌های جهان در مراکش در زادگاه سوپراستار پرتغالی کهکشانی‌ها نصب شد. این مجسمه که در منطقه پلازا دل‌مار شهر فونچال نصب شده، هدیه‌ای از جانب مسئولان این شهر به رونالدوست. زیر این مجسمه نوشته شده است: «بهترین بازیکن جهان».

خواهر کریستیانو رونالدو در این خصوص گفت: تاسف بار است. به خوبی می توان حسادت و حقارت را حس کرد و باید بگویم به عنوان یک پرتغالی احساس شرم و ناراحتی به من دست داد. افرادی که دست به چنین کاری زدند باید بدانند که جزیره ما به عنوان بهترین جزیره دنیا انتخاب شده است. علتش دریا یا آب و هوا نیست ، بلکه یک شخصیت اسطوره ای در استان مادیراست (کریستیانو) که همه در کل دنیا او را می شناسند. انگار در این جزیره زیبا هنوز گروهی وحشی زندگی می کنند که لیاقتشان زندگی در کشور جنگ زده سوریه است. آنها به مردم احترام نمی گذارند و لیاقت حضور در این جامعه را ندارند. مردم جنگ زده مرا ببخشند اما این افراد لیاقت حضور در جامعه باثبات را ندارند."

توهین هواداران بارسلونا به مجسمه رونالدو +عکس

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • شاهين ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
    0 0
    اين بارسايي ها جنبه ندارن همين مسي رو يكي دو سال قبل رو سكوها هو ميكردن مسي بهترينه ولي رونالدو هم خيلي از مسي كمتر نيست
  • پسر ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
    0 0
    اونا عجب خری هستن که هموطن خودشون به یه خارجی ترجیح میدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس