سرمربی فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید قصد دارد از نفوذ دوست و همبازی قدیمی خود برای خرید بازیکن استفاده کند.

مورچه فضایی به مادرید نزدیک‌تر شدگروه ورزشی مشرق - روبرتو کارلوس مدافع پیشین تیم فوتبال رئال مادرید که به مورچه مریخی مشهور است، روز گذشته مخاطب زیدان در یک تماس تلفنی رسمی بود که توسط روابط عمومی باشگاه رئال مادرید نیز پوشش خبری داشت. زیدان از کارلوس خواسته تا در اولین فرصت ممکن راهی رئال مادرید شود و البته کارلوس در واکنش به این درخواست دوستانه به فصل تابستان اشاره کرده است.

پس از تماس تلفنی رسمی زیدان با روبرتو کارلوس و مشخص شدن قرار ملاقات در دفتر کاری زیدان واقع در حاشیه برنابئو، خبرنگار مارکا نیز وارد عمل شده و با روبرتو کارلوس مصاحبه کرده است.

کارلوس درباره قول رسمی خود برای خرید یک ستاره تحت نفوذ او گفت: به زیدان گفته‌ام که برای داشتن نیمار نگران نباشد، نیمار در شرایط فعلی پایبند به باشگاه خودش است و طبیعی است که در صحبت‌هایش مدام از ماندن در بارسلونا حرف بزند، به او حق می دهم، نیمار سال آینده مالک قطعی توپ طلا خواهد بود، در این خصوص شک نکنید، او رشد کرده و در آینده نیز یک ابرستاره برزیلی خواهد بود. او می‌تواند در سال آینده وارد رئال مادرید شود و به درخشش خود ادامه دهد.

کارلوس درباره گرت بیل نیز گفت: اگر جای زیدان باشم هر طور شده او را حفظ می‌کنم، گرت بیل از رئال مادرید پول بیشتری نخواسته، او احترام بیشتری می‌خواهد، نیمکن نشینی یا تاکتیکی که او را وارد سایه کند، حق این بازیکن نیست.

مورچه فضایی به مادرید نزدیک‌تر شد

روبرتو کارلوس درباره آینده خود نیز گفت: پیشنهاد زیدان ارزشمند است، آن را بررسی خواهم کرد، خیلی دوست دارم دوباره در رئال مادرید باشم، آنجا خانه من است ولی باید با زیدان صحبت کنم، اگر قرار باشد رائول هم برگردد و یا به طور مثال زیدان بخواهد از کاسیاس در کادر فنی خود استفاده کند، من باید جایگاهم را بدانم. نمی‌شود در بخش مربیگری هم یک تیم کهکشانی ساخت، هم فکری و یک دلی در این شرایط ساده نیست.

مورچه فضایی به مادرید نزدیک‌تر شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس