کد خبر 521535
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵

هافبک فرانسوی تیم فوتبال یوونتوس در حاشیه مراسم توپ طلای فیفا اظهارنظری کرد که از تمایل او برای پیوستن به جمع ستاره‌های بارسلونا حکایت داشت.

به گزارش مشرق، پل پوگبا معروف به الماس سیاه شب گذشته (دوشنبه) در حاشیه مراسم توپ طلای سال 2015 در زوریخ سوئیس که در آن به عنوان یکی از هافبک‌های برتر دنیا در تیم منتخب فیفا‌ (فیف‌پرو) در سال گذشته میلادی قرار گرفت، اعتراف کرد که دوست دارد با برنده جدید توپ طلای فیفا هم‌تیمی شود.

از سال گذشته شایعات فراوانی درباره تلاش دو تیم اسپانیایی رئال مادرید و بارسلونا برای جذب ستاره خط میانی یوونتوس منتشر شده است و احتمال رخ دادن این اتفاق با اظهارنظری که پوگبا درباره تمایلش به بازی در کنار لیونل مسی داشت، قوت گرفت.

پوگبا در تمجید از مسی و رؤیایش برای بازی در کنار او گفت: مسی بازیکن خارق‌العاده‌ای است و همه ما این را می‌دانیم. مسلماً من هم دوست دارم که در کنار او بازی کنم، همان‌طور که دوست دارم در کنار همه بازیکنان بزرگ دنیا بازی کنم.

پوگبای 22 ساله در ادامه اعتراف جالبی درباره علاقه‌اش به مسی و همچنین رونالد انجام داد. او اظهار داشت: من زمانی مسی و کریستیانو رونالدو را در تلویزیون می‌دیدم و در بازی پلی‌استیشن هم آنها را انتخاب می‌کردم. اکنون اما در کنار آنها ایستاده‌ام، با این وجود هدفم این است که نه تنها در زمین بازی پابه‌پای آنها بازی و رقابت کنم، بلکه نسبت به آنها در سطحی بالاتر بازی کنم.

هافبک یووه تأکید کرد: به نظر من بردن توپ طلا آرزوی هر بازیکنی است. من هم می‌جنگم تا یک روز آن را به دست آوردم اگرچه می‌دانم که کار بسیار سختی است، ضمن اینکه من یک هافبک هستم، نه یک مهاجم. برای من همین که در تیم منتخب فیفا هستم هم یک رؤیا محقق شده است و از این بابت خوشحالم. تلاش‌های من باز هم ادامه خواهد داشت و می‌خواهم یک روز جزو سه نامزد نهایی توپ طلا باشم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس