کد خبر 521601
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸

سرپرست ورزشگاه درفشی‌فر ابراز امیدواری کرد با مصوبه اعضای شورای شهر به جای ورزشگاه امام رضا (ع) ورزشگاه شهید کاظمی در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار بگیرد.

به گزارش مشرق، طبق دستوری که از سوی شهرداری و شورای شهر ابلاغ شده دو ورزشگاه امام رضا (ع) و شهید کاظمی به باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال اختصاص خواهد یافت تا این دو باشگاه صاحب ورزشگاه اختصاصی شوند اما این در حالی است که مسئولان باشگاه پرسپولیس چندی پیش در بازدیدی که از ورزشگاه شهید کاظمی داشتند این ورزشگاه‌ها را انتخاب کرده و قصد داشتند تمرینات‌شان را در این استادیوم برگزار کنند.

در همین خصوص حسین خبیری سرپرست ورزشگاه درفشی‌فر به خبرنگار فارس گفت: در ابتدا باید از زحمات شهردار محترم تهران و اعضای شورای شهر که نشان داده‌اند دغدغه ورزش و به خصوص فوتبال را دارند بابت این تصمیم تشکر کنم چرا که آنها نشان دادند فارغ از هر نوع ملاحظات سیاسی به دنبال خدمت به ورزش و ورزش‌دوستان هستند. همچنین باید از پیگیری‌های محمود و گودرزی وزیر ورزش و جوانان هم تشکر کنم که فارغ از هیاهو و جنجال نشان داده که هدفش سربلندی ورزش و فوتبال است.

وی گفت: چندی پیش به همراه آقایان طاهری و برانکو از ورزشگاه شهید کاظمی دیدن کرده بودیم و حتی مذاکراتی هم با شهردار این منطقه انجام دادیم چرا که انتخاب ما ورزشگاه شهید کاظمی بود و حتی اقدامات اولیه را هم انجام دادیم و قرار شده بود تا ورزشگاه شهید کاظمی به پرسپولیس داده شود و ورزشگاه امام رضا (ع) هم به استقلال برسد.

سرپرست ورزشگاه درفشی‌فر خاطرنشان کرد: در همین رابطه ما امروز هم درخواست کردیم تا ورزشگاه شهید کاظمی در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار بگیرد و رایزنی‌های‌مان را هم با اعضای محترم شورای شهر  و شهردار تهران انجام داده‌ایم تا مصوبه این اقدام اجرایی شود و بتوانیم ورزشگاه شهید کاظمی را تحویل بگیریم. هرچند که نباید از زحمات جعفر کاشانی رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس هم چشم‌پوشی کرد چرا که وی چندی پیش دیداری با محمدباقر قالیباف شهردار تهران داشت و شخصاً این مسئله را با شهردار تهران در میان گذاشت و امیدوارم که این اتفاق هرچه زودتر عملی شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اشک درار مشرق ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
    0 0
    اگه بخواد ورزشگاه بهتر به پرسپولیس برسه ما هم ساکت نخواهیم نشست و اعتراض میکنیم.نمیزاریم قرمزها ورزشگاه بهتری داشته باشند زحتی اگه به قیمت کنسل شدن کل ماجرا ختم بشه،دیگی که برای ما نمیجوشه میخوایم سر سگ توش بجوشه
  • گیل مرد ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
    0 0
    این لنگیا همیشه دنبال بهانه هستند وکاملا عقده ای
  • ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
    1 0
    استقلالی ها همیشه نور چشمی فدراسیون بودند و خواهند ماند................
  • ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
    0 1
    غلط کرده هر چی لنگیه مال ماست
  • ناشناس ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
    0 0
    با توجه به تعدادبیشتر طرفداران تیم پرسپولیس باید استادیومی که ظرفیت بیشتری دارد در اختیار آنها باشد
  • ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
    0 0
    خخخخخخخخخخخخخخ ارزو بر جوانان عیب نیست.
  • اشک درار مشرق ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
    0 0
    ناشناس01:15 هیچ بایدی در کار نیست جناب.ما کوتاه نمیایم
  • احسان ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
    0 0
    خب طبیعیه وقتی هواداران پرسپولیس بیشتره باید ورزشگاه بزرگتر به اون برسه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس