کد خبر 522628
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵

استارت واگذاری دو ورزشگاه به استقلال و پرسپولیس پنج سال قبل در جلسه قالیباف با فتح‌الله‌زاده و حبیب کاشانی شکل گرفت اما با وجود گذشت پنج سال هنوز این دو تیم ورزشگاه‌شان را تحویل نگرفته‌اند.

به گزارش مشرق، روز ۲۸ خرداد ۱۳۸۹ بود که علی فتح الله زاده و حبیب کاشانی به عنوان دو مدیرعامل باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس طی بیانیه‌ای که بند‌های مختلفی داشت اعلام کردند باید نشستی با شهردار تهران داشته باشند که پس از پیگیری و بر قراری آن نشست،  قالیباف قول داد که دو ورزشگاه بی‌کار را به استقلال و پرسپولیس بسپارد.

از همان روزها قرار شد از بین ورزشگاه امام رضا(ع)، شهید کاظمی و شهید کشوری دوتای آن به استقلال و پرسپولیس واگذار شود. در آن بیانیه که در خبرگزاری مهر هم منتشر شد این دو مدیر عامل اعلام کرده بودند که توان مالی نامحدود تیم های صنعتی دست این مدیران را بسته است.

قالیباف بعدها که فتح الله زاده پیگیر این ورزشگاه شده بود، در تاریخ ۱۰ مهر ۱۳۹۲ و شب قبل از دیدار استقلال و اف سی سئول در نیمه نهایی لیگ قهرمانان  آسیا به اردوی استقلال رفت و ضمن تعیین پاداش برای بازیکنان اعلام کرد: تا سه ماه دیگر ورزشگاه پرسپولیس به این باشگاه ارائه می شود و ورزشگاه استقلال هم در حال اتمام ساخت است و بزودی به این باشگاه داده می‌شود.

با این وجود دو روز قبل  یعنی در تاریخ ۲۳ دی ماه ۹۴ دوباره اعلام شده که ورزشگاه ها به دو باشگاه اختصاص می یابد. این یعنی ۵ سال پروژه واگذاری تاکنون طول کشیده و البته هنوز هم به نتیجه نرسیده است.

شورای شهر تهران این بار از شهرداری خواسته است تا دو ورزشگاه را در اختیار این دو باشگاه پرطرفدار قرار دهد اما ظاهرا اعضای شورای شهر گذشته این اتفاق را نادیده گرفته اند. امید است این بار این واگذاری در حد شعار باقی نماند و رنگ واقعیت به خود بگیرد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس