دو ورزشگاه امام رضا و شهید کاظمی با نظر شورای شهر تهران و پیگیری اعضای ورزشی شورا به دو باشگاه پرطرفدار پرسپولیس و استقلال تحویل خواهد شد.

به گزارش مشرق، از صبح امروز و پس از جلسه علیرضا دبیر با وزیر ورزش، خبر واگذاری دو ورزشگاه از سوی شهرداری تهران به سرخابی ها در رسانه‌ها درج شده است. خبری که ابتدا از سوی سخنگوی شهرداری تهران منتشر شد. با انتشار این خبر موجی از خوشحالی هواداران دو تیم را فراگرفت چراکه سال‌هاست این دو باشگاه از موضوع نبود امکانات تمرینی می‌نالند.

این دو ورزشگاه که میزبان مسابقات پایه‌های تهران بوده‌اند، قرار است به زودی میزبان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بشوند و دوره تازه‌ای از حیات خود را آغاز کنند. نکته مهم درباره دو ورزشگاه این است که با وجود گمانه‌های اولیه هنوز مشخص نیست کدام ورزشگاه به کدام تیم می‌رسد. ابتدا اعلام شد که استقلال به ورزشگاه کاظمی و پرسپولیس به ورزشگاه امام رضا می‌رود، اما مدیران پرسپولیس با اعتراض به این موضوع که این مساله با پیگیری آنها اتفاق افتاده خواهان حضور قرمزپوشان در ورزشگاه شهید کاظمی شدند که چمن طبیعی دارد و می‌شود بلافاصله تمرین را در آن سامان داد.

اما گفت‌وگوی "ورزش سه" با علیرضا دبیر نشان می‌دهد که تصمیم بر واگذاری ورزشگاه کاظمی به استقلال و امام رضا به پرسپولیس به قوت خود باقی است و شهرداران هر دو منطقه نیز قصد دارند به دو تیم برای بهبود شرایط هر دو ورزشگاه کمک کنند. ورزش سه  که امروز دو گزارش پرخواننده را در مورد هر دو ورزشگاه منتشر کرده است، با توجه به اینکه هنوز معلوم نیست کدام تیم به کدام ورزشگاه نقل مکان می‌کند، اقدام به تغییر مطالب کرده است که امیدوار است خوانندگان این جابجایی‌ها را درک کنند چراکه هنوز هیچ قطعیت در این‌باره وجود ندارد.

حرکت خوبی که از سوی شورای شهر تهران آغاز شده است، در روزهای آینده نهایی خواهد شد و دو ورزشگاه به طور قطع صاحبان جدید خود را خواهند شناخت.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
    0 0
    کاظمی 2برابر ورزشگاه امام رضا(ع) زمینشه. برا همین دعواس.
  • ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
    0 0
    همیشه پرسپولیس صف رو به هم می ریزه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس