هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین امروز این تیم مصدوم شد اما این بازیکن توانست در ادامه همراه با سایر سرخپوشان به تمرینات ادامه دهد.

به گزارش مشرق، تمرین نوبت عصر تیم فوتبال پرسپولیس امروز از ساعت 15 در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی با حضور کلیه بازیکنان برگزار شد اما امید عالیشاه که این روزها درگیر امتحانات دانشگاه است در این تمرین حضور نداشت.

* بازیکنان پرسپولیس در ابتدای تمرین با دویدن و استارت‌های کوتاه کار خود را آغاز کردند که این بخش از تمرین حدود 15 دقیقه به طول انجامید.

* پس از استارت‌های کوتاه سرخ‌پوشان به کار با توپ و انجام بازی آقاوسط مشغول شدند، در این بخش از تمرین بازیکنان پرسپولیس پرسینگ را هم در دستور کار خود قرار دادند.

* در بخش آقا وسط کمال کامیابی‌نیا هافبک تیم پرسپولیس از ناحیه پای راست دچار آسیب‌دیدگی شد به طوریکه دقایقی بیرون از تمرین حضور داشت و زیر نظر پزشکان تیم قرار گرفت اما مصدومیت این بازیکن جدی نبود و کامیابی‌نیا توانست به ادامه تمرین بازگردد.

* بازداشت محسن فروزان دروازه‌بان تیم راه‌آهن سوژه پرسپولیسی‌ها بود و بازیکنان از خبرنگاران پیگیر دلیل بازداشت او بودند.

* محمود خوردبین سرپرست تیم پرسپولیس پس از دقایقی زمین شماره 2 را ترک کرد.

* سرخپوشان بعد از انجام کار با توپ یک بار دیگر زیر نظر مارکو مربی بدنساز خود به عبور از موانع و زدن استارت‌های کوتاه و سریع مشغول شدند.

* حدود 15 هوادار امروز در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی حاضر شده و تمرین سرخپوشان را تماشا کردند.

* پس از این تمرین بازیکنان پرسپولیس در نصف زمین به کار با توپ مشغول شدند و به صورت 4 به 4 به مرور کارهای تاکتیکی و حمله برای گل‌زدن پرداختند. در این بخش از تمرین، برانکو از بازیکنان تیمش می‌خواست استفاده بیشتری از فضای اطراف خود داشته باشند.

* کریم باقری امروز هم همراه با سایر بازیکنان مشغول تمرین بود.

* 2 بازیکن تستی کماکان در تمرینات پرسپولیس حاضر هستند.

* به دلیل حضور تنها یک دروازه‌بان در تمرینات پرسپولیس ایگور پانادیچ مربی کروات دروازه‌بانان پرسپولیس هم در تمرین حاضر بود و درون دروازه می‌ایستاد.

بازیکنان تیم پرسپولیس فردا تنها در نوبت صبح تمرین خواهند کرد که این تمرین از ساعت 11 و در ورزشگاه درفشی‌فر انجام خواهد شد. تمرین فردا شامل بدنسازی و کار با وزنه خواهد بود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس