کد خبر 521309
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰

رئیس بارسلونا به خاص‌ترین شکل ممکن از ستاره تیمش تمجید کرد.

تمجید خاص رئیس بارسلونا از مسی
به گزارش مشرق، خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا پس از موفقیت لیونل مسی، اعجوبه آرژانتینی تیمش در کسب پنجمین توپ طلای خود، نام او را عامل یگانه شدن و برتری برند آبی و اناری‌ها در سطح جهان نامید.

 او در این باره گفت: مسی بی‌تردیدبهترین بازیکن تاریخ است. تا به حال بازیکنی با این سطح از توانایی در فوتبال ظهور نکرده و در آینده هم هیچ‌کس توان کنار زدن مسی را ندارد. او لایق هر ستایش و عنوانی است. ما در گذشته مهاجمان بزرگی مانند کوبالا و سوارس داشتیم.

اسطوره‌ای به نام یوهان کرایف با قهرمان کردن تیم در اروپا در فصل 1992-1991، بارسلونا را وارد نقشه دنیای فوتبال کرد، با رونالدینیو جهانی شدیم و حالا به لطف مسی سطحی فراتر از گذشته را تجربه می‌کنیم.

 بارتومئو از مکتب باشگاهش حرف زد و ادامه داد: مکتب هلندی با رینوس میشل، یوهان کرایف،لوئیس فن‌خال و فرانک ریکارد به ما یاد داد پیروزی به  هرقیمت معنایی ندارد. توپ باید در مرکز توجه باشد و هر کس بیشتر تلاش کند، موفق خواهد شد.ما یک باشگاه جهانی محترم و ستایش‌شده هستیم و هدفمان، سرگرم کردن عموم است.عده‌ای در خیابان مرا می‎‌بینند و می‌گویند با وجود اینکه طرفدار بارسلونا نیستند اما از ستایشگران من و تیم محسوب می‌شوند!
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس