کد خبر 338573
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۴

به‌رغم حملات مکرر جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه که باعث شهادت صدها فلسطینی شده است، وزیر دارایی این رژیم مدعی شد، رهبران حماس هزینه پرتاب موشک و راکت به اراضی اشغالی را خواهند پرداخت و هیچ کدام در امان نخواهند بود.

به گزارش مشرق، پایگاه خبری «عاروتص شوع» نوشت: «یعیر لاپید» که عضو کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی نیز است، یکشنبه مدعی شد، مقامات سیاسی حماس از عواقب پرتاب موشک و خمپاره به سوی اراضی اشغالی مصون نخواهند ماند.

وی با اشاره به مرگ یک صهیونیست بر اثر شلیک موشک‌های مقاومت، افزود: «اسرائیل این مسئله را تحمل نخواهد کرد. کسانی که مسئول مرگ او هستند، هزینه آن را خواهند پرداخت. مقامات حماس باید بدانند ما آنها را دنبال می‌کنیم و کاری می‌کنیم که هزینه آنچه در جنوب (سرزمین‌های اشغالی) رخ می‌دهد، را بپردازند. هیچکس در امان نخواهد بود، نه رهبران سیاسی و نه مقاماتی که در خارج هستند.»

سخنان این مقام صهیونیستی در حالی بیان می‌شود که جنگنده‌های اسرائیلی طی 48 روز گذشته بارها نوار غزه را هدف قرار داده‌اند و تاکنون باعث شهادت 2110 فلسطینی شده‌اند که اغلب آنها افراد غیر نظامی از جمله زنان و کودکان هستند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس