کد خبر 508112
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶

پخش سریال «نفس گرم» به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور تا پایان هفته جاری تمام می‌شود و به‌زودی سریال بهرنگ توفیقی به شبکه اول می‌آید.

به گزارش مشرق، رحمان سیفی‌آزاد - مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما ضمن اعلام خبر بالا گفت: سریال «نفس گرم» به‌زودی به پایان می‌رسد و پس از آن قرار است یک سریال ایرانی کوتاه که از آرشیو شبکه یک انتخاب کرده‌ایم، به روی آنتن ببریم تا سریال «پشت بام تهران» کاری از بهرنگ توفیقی آماده پخش شود.

وی بیان کرد: هنوز به طور قطعی مشخص نیست که سریال «پشت بام تهران» از چه تاریخی به روی آنتن خواهد رفت اما این مجموعه جایگزین «نفس گرم» است و به‌زودی پخشش آغاز می‌شود.

سیفی‌آزاد همچنین درباره ساخت سریال نوروزی شبکه اول اعلام کرد: سریال نوروزی شبکه اول هم همان‌طور که اعلام شده، توسط محمدحسین لطیفی ساخته خواهد شد ولی هنوز نام این مجموعه قطعی انتخاب نشده است. سریال نوروزی امسال طنز است و اکنون در حال پیش تولید و تکمیل نگارش فیلمنامه به سر می‌برد.

سریال «پشت بام تهران» به تهیه‌کنندگی زینب تقوایی برای پخش از شبکه اول در حال ساخت است. کامبیز دیرباز، ثریا قاسمی، اندیشه فولادوند، بهزاد فراهانی و لیندا کیانی از بازیگران نقش اصلی این مجموعه هستند. سریال «پشت بام تهران» فضایی اجتماعی دارد.


منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس