کد خبر 516343
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۱

یک نماینده جنبش حماس در مجلس قانونگذاری فلسطین تاکید کرد که انتفاضه قدس در سال ۲۰۱۶ گسترش یافته و عملیات تیراندازی را شامل خواهد شد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری سما، عبدالرحمن الجمل طی سخنانی در خطبه های نماز جمعه در مسجد الفاروق واقع در در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه گفت که انتفاضه قدس در پاسخ به طرح صهیونیست ها برای تقسیم بندی زمانی و مکانی مسجدالاقصی آغاز شد.

وی تاکید کرد که انتفاضه قدس در سال جدید گسترش یافته و عملیات های شهادت طلبانه و تیراندازی را شامل خواهد شد.
وی به روح شهدای انتفاضه درود فرستاد و به هلاکت 25 صهیونیست از ابتدای انتفاضه تا کنون اشاره کرد.

از سوی دیگر رئیس جنبش اسلامی در سرزمین های اشغالی 1948 تاکید کرد که اقدامات ظالمانه دولت تندروی رژیم صهیونیستی علیه مقدسات اسلامی فلسطین در سایه اراده پولادین ملت فلسطین محکوم به شکست است.

شیخ "رائد صلاح" تصریح کرد که ممنوعیت فعالیت های جنبش اسلامی از سوی اسرائیل هرگز نمی تواند این جنبش را از تلاش در راستای آزاد سازی مسجد مبارک الاقصی بازدارد، اینگونه اقدامات و تصمیمات ظالمانه رژیم اشغالگر قدس عزم و اراده و انگیزه فلسطینیان را برای مقابله و مبارزه با اشغالگران صهیونیست تقویت می بخشد.

وی یادآور شد که در سال جاری ملت فلسطین به مبارزات خود علیه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست و دفاع و حراست از مسجد مبارک الاقصی شدت خواهد بخشید و دشمن صهیونیستی را بیش از هر زمان دیگر به چالش خواهد کشید و تمامی طرح و توطئه های شوم اسرائیل را نقش بر آب خواهد کرد.

وی اشاره کرد که سال 2015 بدترین سال برای شهر قدس و مسجد مبارک الاقصی بود، زیرا اسرائیلی ها همواره به آنها تعرض کرده و این تجاوزات همچنان ادامه دارد.

این رهبر فلسطینی تصریح کرد که شهر قدس و مقدسات اسلامی و مسیحی آن آماج هجمه های وحشیانه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست قرار گرفته است، دشمن صهیونیستی همچنان به حفاری های خود در زیر و اطراف مسجد الاقصی و یهودی سازی آن و بیت المقدس ادامه می دهد.

رائد صلاح توضیح داد که این تعرضات در سایه بی اعتنایی های کشورهای عربی و اسلامی صورت می گیرد. این بی توجهی ها و بی اعتنایی ها به رژیم صهیونیستی جهت ادامه تعرضاتش به مقدسات اسلامی قدس چراغ سبز داده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس