کد خبر 518828
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به این مطلب که اصل تجمع در مقابل سفارت عربستان طبیعی بود اما تعرض به آن مشکوک قلمداد می‌شود گفت: ناجا از ابعاد مختلف موضوع حمله به سفارتخانه عربستان را بررسی می‌کند تا مشخص شود چه کسانی با برنامه‌ریزی این اقدام را انجام داده بودند.

به گزارش مشرق، سردار حسین اشتری در مراسم رونمایی از سامانه الکترونیکی اجرای ماده 49 قانون دادرسی کیفری با اشاره به حوادث اخیر در عربستان و اتفاقی که مقابل سفارت عربستان در ایران بوجود آمد، گفت: ما به طور جدی پیگیر موضوع سفارت هستیم و تا انتهای این موضوع پیش می‌رویم.

وی با بیان اینکه موضوع حادثه سفارت در دو سطح داخل و خارج از ناجا پیگیری می‌شود، گفت: البته من فکر می‌کنم این جریان مشکوک است نمی‌خواهم قطعی بگویم اما تجمعی که صورت گرفت طبیعی بود اما تعرض صورت گرفته مشکوک بود چرا که هیچ فرد انقلابی که خود را دوستدار نظام می‌داند به خودش اجازه تعرضی به این شکل را نمی‌دهد.

وی گفت: هرکسی که نظر مقام معظم رهبری را در سال‌های گذشته می‌داند این چنین در زمین دشمن وارد نمی‌شود هرچند که نیت سوئی نداشته باشد.

فرمانده ناجا تاکید کرد: حجت ما در مورد تعرض به سفارتخانه‌ها از گذشته تمام شده، ناجا از ابعاد مختلف موضوع حمله به سفارتخانه عربستان را بررسی می‌کند تا مشخص شود چه کسانی با برنامه‌ریزی این اقدام را انجام داده بودند اما همه اینها موضوع فرعی است و اصل موضوع جنایت آل سعود علیه علمای مسلمین است.

سردار اشتری تصریح کرد: جنایتی که آل سعود در فرودگاه سعودی انجام داد، جنایتی که در حادثه منا پیش آمد، جنایتی که علیه مردم یمن در حال انجام است و جنایت اخیرشان در مورد کسی که غیر از حق و حقیقت چیزی نمی‌گفت بر همه آشکار است اما در این میان کشورهایی که حامی حقوق بشر و حتی حامی حقوق حیوانات هستند در خصوص جنایت اخیر عربستان حرفی نزدند.

فرمانده ناجا ادامه داد: بحث سفارت پیگیری می‌شود اما انها همه چیز را می‌خواهند تحت‌الشعاع این اتفاق قرار دهند اما ما نباید جنایت اصلی را فراموش کنیم.

سردار اشتری با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی با قاطعیت تمام با هرگونه قانون شکنی و حرکت خلاف ضوابط قانون برخورد می‌کند، گفت: ما در این زمینه با هر شخص و گروهی که بخواهد خلاف قانون رفتار کند، برخورد می‌کنیم.

فرمانده ناجا در ادامه به برگزاری انتخابات مجلس اشاره کرد و گفت: ما در آستانه 2 انتخابات مهم در کشور هستیم و در این شرایط کشور باید در آرامش و امنیت کامل باشد که خوشبختانه امروز کشور ما از امن‌ترین کشورهای منطقه و حتی خارج از خارج از منطقه است.

وی ادامه داد: به دلیل هوشیاری مردم و هدایت رهبری مقام معظم رهبری و همچنین هوشیاری دستگاه‌های امنیتی و انتظامی در بهترین وضعیت امنیتی هستیم و انتخاباتی با شور و امنیت خواهیم داشت، هر اتفاقی پیش بیاید قاطعانه برخورد می‌کنیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    خداقوت
  • ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    درود بر شرف و بصیرتت که به نکته اصلی اشاره کردید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس