کد خبر 547914
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: سعی ما این است ماموران ما در سراسر کشور با افرادی که تخلف می‌کنند هرچند آمارشان کم است برخورد کنند اما این برخورد باید همراه با اخلاق و مهربانی باشد و خوشبختانه این روحیه در همکاران ما وجود دارد.

به گزارش مشرق،سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: امروز رزمایش ترافیکی نوروزی در سراسر کشور آغاز می شود و تا پایان سفرها در خدمت مردم خواهند بود.

وی ادامه داد: از تمام سازمان‌هایی که در این امر خطیر و ارزشمند نیروی انتظامی را همراهی می‌کنند تشکر می‌کنم.

وی افزود: با اقدامات بسیار خوبی که نیروی انتظامی داشته ما در بهار 94 نسبت به 93 ،10 درصد کاهش تلفات جاده ای داشته ایم و در 10 ماهه 94، حدود 450 نفر کمتر تلفات داشته ایم.

سردار اشتری گفت:‌ یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری هم تصادفات جاده‌ای در ایام نوروز است که امیدواریم امسال با رانندگی خوب رانندگان با کمترین حوادث مواجه باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: نقص خودرو و صنعت خودرو و رانندگان عامل اصلی تصادفات محسوب می‌شود و همچنین باید زیرساخت‌ها مناسب باشد که تصادفات هم کمتر شود.

فرمانده ناجا گفت: سعی ما این است ماموران ما در سراسر کشور با افرادی که تخلف می‌کنند هرچند آمارشان کم است برخورد کنند اما این برخورد باید همراه با اخلاق و مهربانی باشد و خوشبختانه این روحیه در همکاران ما وجود دارد.

وی در پایان گفت: امیدواریم تخلفات کاهش یابد و ایام نوروز با خوشی آغاز شود و بی توجهی به قوانین باعث ناراحتی خانواده ها نشود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس