فرمانده نیروی انتظامی گفت: بازداشت‌شدگان حادثه تعرض به سفارت عربستان در اختیار دادستانی است.

به گزارش مشرق، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی امروز در حاشیه مراسم ختم برادر سرلشکر صفوی در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت بازداشت‌شدگان حادثه تعرض به سفارت عربستان، گفت: ما کار خود را انجام داده‌ایم و هم‌اکنون دادستانی به وضعیت آنها رسیدگی می‌کند.

وی افزود: دادستانی هم‌اکنون به عوامل این حادثه رسیدگی می‌کند و پس از جمع‌بندی نتیجه آن را اعلام می‌کند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • سرباز آقا ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    0 0
    الان یک هفته هست که عده ای مومن و بی گناه بخاطر حضور جلوی سفارت عربستان زندانی اند و در آتش زدن سفارت و وررود به سفارت هم دخالت نداشتن. هیچ کس به خانواده هاشون جواب نمی ده. برخورد سرباز های زندان هم توهین آمیز هست هیچ مقام مسئولی به خانواده های آنها که اکثرا انقلابی هستند جواب نمیده. کسی هم چیزی نمیگه. اما ایکاش با این عزیزان که از سر غیرت رفتن دم در سفارت نه با پیشنهاد فتنه گر ها هم با رافت اسلامی برخورد می شد.مگر که آقا کاری کنه.البته نباید توقع بیجا از رهبری داشته باشیم. کاش مسئولین مربوطه درست برخورد کنن.
  • سرباز آقا ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    0 0
    سلام علیکم در بین دستگیر شدگان افراد بیگناه زیادی هستند که هیچ دخالتی در آتش کشیدن و ورود به سفارت نداشتن اما الان یک هفته هست که در زندان هستند و از وضعیت آنها خانواده هاشون هیچ اطلاعی ندارند . هیچ مسئولی از ناجا و یا دادستانی برای جواب دادن به سوالات خانواده های مومن و انقلابی دستگیر شدگان نبوده. وفقط با چند تا سرباز که خیلی هم مودب نبودن روبرو بودند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس