امارات عربی متحده اعلام کرد روابط دیپلماتیک خود با ایران را کاهش می‌دهد.

 به گزارش مشرق، امارات عربی متحده از کاهش سطح روابط خود با ایران خبر داد.

بر اساس گزارش رسانه‌های اماراتی، این کشور اعلام کرده سفیر خود را از تهران فرا خواهد خواند و از تعداد دیپلمات‌های ایرانی در ابوظبی خواهد کاست.

بنا به گزارش وبگاه «24» امارات،  وزارت خارجه این کشور مدعی شد مداخلات ایران در امور کشورهای عربی و حاشیه خلیج فارس به حد بی‌سابقه رسیده است.

در پی تعرض به سفارت عربستان در تهران (در شنبه شب) تا کنون عربستان و بحرین و از قطع روابط دیپلماتیک خود با ایران خبر داده‌اند و سودان اعلام کرد سفیر ایران را اخراج می‌کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
    0 0
    من نمیدانم داستان اشغال سفارت در ایران تمامی نداره؟
  • ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
    0 0
    اگه این اتفاقی که افتادنه تو عربستان در ایران میافتاد کشورهای غربی و اعراب احمق منطقه چیکار میردن جواب بدن واقعا آدم ها فرق دارن یه جا همجنس باز باشی صبح تا شب رسانه ها حمایت سیاستمدار ها ی غربی حمایت و یه جا انسان آزاده باشی بایکوت می شی از همه جا چون با آمریکا نیستی و نکرش نیستی عربستان چون نکرشه بس کاریش نداره و ببره و بکشه حمله کنه انگار نه انگار ولی راجع به ایران نه باید حرف بزنه و نه حق دفاع و الا...
  • حسین ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
    0 0
    بحث اشغال سفارت به نحو کلی اقدام مناسبی نیست اما این نکته نیز نباید فراموش شود که رژیم آل سعود در این مدت چه بلاهایی که سر مردم مظلوم مسلمان چه سنی و چه شیعه نیلورده است
  • محسن ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
    0 0
    خدا وکیلی واسه بنده یه سوال مطرحه: این همه اتفافات ریز و درشت و خوب و بد که هر سال و هر ماه و هر هفته و هر روز و هر ساعت و هر دقیقه در کشورهای دور و نزدیک و غربی و شرقی و انقلابی و وابسته و دیندار و بی دین و دمکراتیک و دیکتاتوری و... رخ میده، چند موردش رو سراغ داریم که منجر به حمله و تعرض به سفارتخانۀ کشوری در کشور دیگه ای شده باشه؟ ابوالفضلی هر کس هر موردی که سراغ داره اسم ببره تا معلوم بشه کار کسانی که در کشور ما این کارو می کنن چقدر در دنیا رایج و مقبول و قابل دفاعه. مشرق جان شما هم لطفا سانسور نکن. ممنون.
  • ریاستی ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
    0 0
    یکی پیدا نمیشه تا کمپینی راه بیفته واینقدر ادمهای غافل دوبی نرن.اینهایی که عمدتا دوبی میرن اعتراض میکنن که چرا مردم حج میرن وپولشون رو میدن به این عربستانیها
  • ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
    0 0
    مسیرهای ترانزیت کالا از مقصد امارات را ببندید و مسیرهای ترانزیت کالا از مقصد عمان را باز کنید تا امارات به گوه خوردن بیافته.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس